jarli Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 15"mim felger med ganske gode sommerdekk: Solgt 15"ats felger med ganske nye sommerdekk (kjørt en sesong) Pris:2000/bud Dersom alle felgene er rette, skal sjekke det denne uken(felgene står på en kondemnert bil) Bør hentes på Karmøy(Rogaland) Kan til nøds sendes
jarli Skrevet November 7, 2005 Forfatter Skrevet November 7, 2005 Hva er innpresset på mim felga?Inpresset er på 13mm
jarli Skrevet November 7, 2005 Forfatter Skrevet November 7, 2005 ok... skader på felgene da? nja..De er ikke akuratt strøkne..De er også omlakkert..Bildet lyver litt, siden det er tatt med mobilkameraJeg tror ikke det er kast i noen av dem.. (jeg har kjørt 10-15 mil med disse felgene, og da merket jeg iallefall ingen ting)
Sevenord Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 2000 inkl frakt til Troms, dersom de er rette og ikke ser herpet ut...
jarli Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Skrevet Februar 20, 2006 2000 inkl frakt til Troms, dersom de er rette og ikke ser herpet ut... nja.. Jeg må nok ha 2000+frakt Jeg har hatt felgene i en avbalanseringsmaskin..den fant iallefall ikke noen feil..
Sevenord Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 k.. nei må tenke på det.. kunne tenkt meg noe større greier... Hører du ikke fra meg så står budet mitt, med forbehold at jeg ikke har kjøpt noe annet.. Hvor pene er felgene da? Er de kantkjørte, avflasset, hakkete/ripete, etc?
jarli Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Skrevet Februar 20, 2006 k.. nei må tenke på det.. kunne tenkt meg noe større greier... Hører du ikke fra meg så står budet mitt, med forbehold at jeg ikke har kjøpt noe annet..Hvor pene er felgene da? Er de kantkjørte, avflasset, hakkete/ripete, etc? De er ikke strøkne (etter min definisjon), men de ser helt greie ut..Her er noen nærbilder..
jarli Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 kjøper felgene din for 2000 pluss frakt til oslo??? De er dessverre solgt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå