SteffenK Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jeg har ikke så mye peiling på forsikring å sånt, men jeg regner ikke med at forsikringen dekker styling å sånt på bilen? Jeg har fullkasko med gjensidige. Men det må vell finnes en ekstra forsikring der du kan forsikre stylingen på bilen også? Noen som vet hva dette koster? Jeg fant ikke noe på gjensidige.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Det er jo mulig å betale ekstra for å forsikre ekstrautstyr på bilen din, ring selskape ditt å hør med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 hvis du går inn på nettet kan man sette opp hvor mye ektrautstyret på bilen din er verdt. da får du igjenn dette ved evnt. ulykke, tyveri osv. Det dekker nå hvertfall felger, å da sikkert styling og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 den "vanlige" forsikringa til Gjensidige dekker inntil 10.000,- i ekstrautstyr..kræsjer du og det er Din feil får du ikke dekt mer enn opp til 10.000,- på styling etc men er det andre partens feil får du self Alt nytt uten noe tap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Forsikringa dekker styling.. Er jo som regel billigere med en styling fanger enn en orginal en.. Dette har jeg prøvd ut i praksis, ikke noe problem å få dekka lakk, M skjørt og front fanger med leppe, M speil osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå