Gå til innhold

BMW eiere - BRUK BLINKLYS!!

Satheesh
 Share

Er du flink til å bruke blinklys?  

81 stemmer

1. 1. Er du flink til å bruke blinklys?

• Ja
      59
    • Nei
      15
    • Skal bli mye bedre nå
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei folkens!

Vil at vi BMW eiere skal bli flinkere til å bruke blinklys!

Oppfordrer alle til å delta på denne folkeaksjonen!

:x

-Satheesh-

Like greit å følge med på kjøringa til folk så du ser hvor de har tenkt seg, stoler ikke på blinklys. Det kan være at folk ikke har slått de av etter at de svinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker blinke lys når det er folk på veien... men når jeg er aleina på veien så brukes det ikke.

orker heller ikke og bruke blinkelyset når jeg skal til høyre i et lyskryss når jeg ligger i påbutt kjøreretnign.

men bruker blinke lys tilvanlig.

edit: satt på ei venninne i dag. var og kjørte i et nabolag... tidlig om morgenen helt alene og hu brukte blinklyset hele tiden... det sysns jeg er unødvendig bruk at blinklys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Vil at vi BMW eiere skal bli flinkere til å bruke blinklys!

Oppfordrer alle til å delta på denne folkeaksjonen!

:x

-Satheesh-

Like greit å følge med på kjøringa til folk så du ser hvor de har tenkt seg, stoler ikke på blinklys. Det kan være at folk ikke har slått de av etter at de svinga?

men å følge med på kjøringa er jo heller ikke til å stole på, ta f.eks rundkjøringer! Jeg kan krasje bilen omtrent hver dag pga folk som ikke klarer å kjøre i de! en gang lot jeg meg friste og smalt den gamle bilen, tjente 14k på dette! hehe...

Jeg er ganske dårlig til å bruke blinklys, men skal skjerpe meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også helt enig i det med plassering av kjøretøyet, her ser jeg mange stygge feil HVER DAG! ellers bruker jeg selv blinklys på dagtid med mye trafikk/biler på veien, spes ut av rundkjøringer. men om kvelden, hvis jeg er alene på veien så bruker jeg det sjelden..sålenge jeg ikke er i sentrum eller tettbebygd strøk, da blinker jeg :D

noe som nesten irriterer meg mer enn folk som ikke blinker ut av rundkjøring, er folk som kjører i FEIL FIL i dem! her om dagen møtte jeg faktisk en som kjørte til venstre i rundkjøringa..(men dette hører jo til unntakene da ;) )

Også er det mange som ikke sjekker blind/død-sone når de bytter fil, el de ligger i yttersving på rundkjøring og noen ligger innerst!!! *sinna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også helt enig i det med plassering av kjøretøyet, her ser jeg mange stygge feil HVER DAG! ellers bruker jeg selv blinklys på dagtid med mye trafikk/biler på veien, spes ut av rundkjøringer. men om kvelden, hvis jeg er alene på veien så bruker jeg det sjelden..sålenge jeg ikke er i sentrum eller tettbebygd strøk, da blinker jeg :D

noe som nesten irriterer meg mer enn folk som ikke blinker ut av rundkjøring, er folk som kjører i FEIL FIL i dem! her om dagen møtte jeg faktisk en som kjørte til venstre i rundkjøringa..(men dette hører jo til unntakene da ;) )

Også er det mange som ikke sjekker blind/død-sone når de bytter fil, el de ligger i yttersving på rundkjøring og noen ligger innerst!!! *sinna*

Hvis det er en rundkjøring hvor det går en vei ut til høyre (samt rett frem/venstre), så skal man kjøre innerst (samme om man skal rett frem eller til venstre). Er det ingen vei til høyre, så skal man kjøre ytterst i rundtkjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stortsett alltid blinklys.. Var dårlig på dette før, men har blitt bedre de senere årene. Samme gjelder sikkerhetsselen.. Brukte den lite før, men nå har jeg faktisk begynt å bruke den også.. (Etter noen bøter. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...