Jarle Skoftedalen Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Bare kom til å tenke på at når e30`n min skal registreres så må jeg jo oppgi en viss km.stand, men ettersom det ikke stod no instrumentpanel i bilen og ingen av de tidligere eierne har peil, bilen har blitt solgt 6 ganger uten salgsmelding eller omreg. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Sett i turteller og oppgi det den da får, enten 0 for en ny eller evt. stand på en brukt en.. Forsikringsselsskapet mitt brydde seg ihvertfall ikke om hva bilen var gått før - kun hva som stod på turtelleren. Må innrømme at jeg er litt usikker på hva de gjør ved en evt kondemneringsskade, men de sa de kun ville vite det som stod på telleren, selv om den var byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 men er fremdeles litt usikker på hvordan jeg skal ha instrumenteringa! Tenkte å ikke ha originalt instrumentpanel, det er stygt, hehe! Tenkte å bare montere turbotimer for å få speedometer og bare div instrumenter for resten! Må bli skikkelig racing! Men hvis jeg smeller da så sliter jeg litt hvis jeg ikke kan dokumentere kmstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hvis du ikke skal ha noe som teller km må du nok ha fri kjørelengde på forsikringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 høres dyrt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Har nordskog digitale instrumenta i 02 min, enkelt å ganske billig. litt racing å http://nordskogperformance.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 sjønner ikke hvorfor folk ikke liker instrumentene på de gamle Bimmerne jeg.. finnes jo ikke noe råere en det.. skulle jeg bygget meg en banebil så ville jeg faktisk beholdt interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå