Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Har fått spørsmål på PM: Hvordan er klærne og trykken? Er det god kvalitet? Går trykken vekk i etter noen ganger i vaskemaskin eller? Hvilken erfaring har dere som har handlet derfra? Webshopen drives som sikkert de fleste har skjønt av et eksternt amerikansk firma, så jeg har lite med den å gjøre, og har sendt bort det jeg selv har kjøpt i premier ved lotteriet, så jeg må innrømme at jeg har liten erfaring med holdbarheten på trykket. Vet det er flere her som har handlet, så noen har vel erfaring med holdbarheten? Kvaliteten på stoffet virket å være bra på det jeg har sett, men det kommer litt an på hvilke produkter det gjelder. Det dyre skal være meget bra, det billige noe dårligere. Klistremerker og lignende virker å være bra. Tar altså i mot både kritikk og ros. Er det noe det er for dårlig kvalitet på kan vi kanskje få fjernet det fra webshopen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Kjøpte 2 stk. t-skjorter og noen klistremerker. Synes kvaliteten er bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Klistremerkene er veldig bra, har kjøpt en noen forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Klistremerkene er veldig bra, eneste var at de satt litt igjen i papiret da de skulle av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Kjipern, Dr_S. Mine gjorde ikke det, men det varierer kanskje litt. Får håpe det var du som var uheldig - ikke jeg som var heldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Klistremerkene er veldig bra, eneste var at de satt litt igjen i papiret da de skulle av. Det ene klistremerket mitt glei helt fint av... Det andre var umulig å få av papiret... var bae å kaset i bosset! Endte med at det ikke ble noen klistremerker på bilen( hadde klistra det ene i sideruten helt bak... det andre sku på venstre side. Så bare dumt ut å ha merke på bare ene siden på bakerste sideruten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Klistremerkene er veldig bra, eneste var at de satt litt igjen i papiret da de skulle av. Det ene klistremerket mitt glei helt fint av... Det andre var umulig å få av papiret... var bae å kaset i bosset! Endte med at det ikke ble noen klistremerker på bilen( hadde klistra det ene i sideruten helt bak... det andre sku på venstre side. Så bare dumt ut å ha merke på bare ene siden på bakerste sideruten) Hmm, nå må vi skille litt her. Snakker dere om klistremerkene som bestilles rett på siden her, eller klistremerkene i webshopen? Tråden her handler forsåvidt om den engelskspråklige webshopen med t-shirts etc. Vil også legge til at jeg svarte deg på det med ditt merke tidligere, SeT. Du nevnte det i en eller annen tråd, og jeg skrev at du skulle ta kontakt med meg, så skulle vi nok få ordnet det. Hørte aldri noe fra deg. Men når du har revet av det andre også, så er det litt kjipt for meg å sende to merker gratis. Men, er det flere som har hatt problemer så kan jeg jo ta kontakt med de som har laget de, og evt. få noen nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Oida gunnar. Har aldri sett dette innlegget som du snakker om! Ser det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå