Gå til innhold

hvodan er det med å godkjenne senkesett?


Holmen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte med et senkesett: Apex DTM E-30 m/dempere 45mm 40/40

hvordan er det å få godkjent det?

Snakka med en På Biltilsynet så han sa det var masse kriterier og ting som måtte tas hensyn til/endring som må gjøres får å få det godkjent, noen som kjenner til det?

Orket ikke å snakke så lenge med han på tlf, for han var rimli udregelig å ha med å gjøre.

På forhånd takk

Holmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer veldig ann på hvilken trafikkstasjon du drar til, tro det eller ei så har de ulik praksis forskjellige steder! Jeg har godkjent to ganger i Drøbak, og der har det ikke vært noe problem. Har kun vist frem Tuv-papirer, og så lenge nummeret som står på papiret stemmer med nummeret på fjærene, så har det ikke vært noe problem.

De skulle heller ikke ha papirer på felger, så lenge de var innenfor skjerm og +/- 5%. Men som sagt ulik praksis på hvor vansklige de er, har til og med hørt at enkelte ikke godkjenner tyske papirer. de skal være norske, hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På BT i bergen hadde de bilen på bukk og bente og bøyde på alle foringer og kjente om fjærer satt fast når bilen var jekket opp osv sov. Noe de desverre ikkje gjorde. Motortechnik sendte meg da noen gummiplater som skulle fjerne slakken. Det gjorde de, men ny time og tapt arbeidstid dekket de ikkje, og noe unnskyldning kom de heller ikkje med, selv om eg hadde kjøpt settet hos de en uke i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...