Zenix Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 Ettersom jeg skal til med multimediaanlegg i vinter, så må kjørecomputeren 'bøte med livet' ;p Som topicen sier, så er dette den minste kjørecomputeren, dvs den med klokke og temperaturmåler, samt check kontroll. Kjørecomputeren er i finfin stand, ingen feil eller mangler. GI BUD
Zenix Skrevet November 10, 2005 Forfatter Skrevet November 10, 2005 Mener på at det er 8 knapper ja Displayet fungerer helt topp, det har hendt en og annen gang at pixlene har rotet, men det var i vinter på det aller kaldeste, ellers funkerer det glimrende 250kr er i minste laget ;p
3XXTouring Skrevet November 10, 2005 Skrevet November 10, 2005 Passer den til e30? Jeg har en 89'mod men check panel. Men hadde vært digg å bytte ut den analoge klokken medtemp ogsånn..Er det den typen?
Endre Hånde Skrevet November 10, 2005 Skrevet November 10, 2005 Den passer ikke i e30 viss den er fra en e36. Jeg har en 11knappers obc med engelsk språk til e36, som kan gå veldig billig. Kjøpte den for og montere i min -97 318I men jeg solgte heller bilen.
Riefarn Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 ligger kablene klare i biler som ikke har denne, eller må det monterers? har bare den stygge analoge klokka i dag
Zenix Skrevet November 11, 2005 Forfatter Skrevet November 11, 2005 Det er tysk språk ja, men jeg mener å ha lest en plass at dette er rimelig enkelt å bytte, er snakk om noen kombinasjoner på knappene på computeren Jeg tror det må være lagt opp til check kontroll i bilen din om det skal fungere, men jeg er ikke sikker, alt jeg vet er at jeg sender med de kablene som er mulig å sende med når jeg drar ut computeren Den går ikke for under 400, det er godt over 500kr for en brukt på koed.dk, medregnet tollavgift osv, så jeg ser ikke 400kr som noe annet enn billig
Stig Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 400 med forbehold om at alt funker som det skal, og at min bror ikke har fått tak i annen plass... svarer 100% i morgen... ok? var det sauda du holder til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå