Gå til innhold

lurer på å kjøpe 318is med m3 motor


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

sitter det m3 understell på den? er jo en fordel det viss det er der. eu godkjenning burde ikke være noe problem med den motoren viss det var det du tenkte på. spes ikke her i mandal, biltilsynet så ikek forskjell på min ombygde 316 som det satt 325 6'er i. :) og da var det full teknisk kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Tøft. Virket jo rimelig nok det der..

mEhE, Du er fra Lyngdalsområdet eller noe? Si fra hvis du skal bortover, så kan du få låne gratis bil fra Farsund til der isbilen står. ;) Hvis jeg tør da.. du har jo krasjet to biler på kort tid.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært å sett på denne.

det var en del rust på den.. hadde vært kollisjonsskadet bak, og jobben som var gjort har tydeligvis ikke vært bra nok. regn med å måtte hellakkere den hvis man vil ha den strøken + skifte av begge hjulbuer bak og koffertlokk som var helt opprustet.

ellers var det som nevnt orginalt 318is understell. bare motor og girkasse som er byttet til M3.

bilen er ny i norge, så å få den godkjent er sikkert ikke store jobben.

mener også at bremser måtte byttes, da de var utslitt, men ikke sikker.

jeg vurderte det som at den ikke var verdt pengene, men han forlangte 59`den gangen, ser han er nede i 49`nå. jeg ville ikke ha gitt mer enn 30` for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler faktisk litt på at den bilen er norsk. Husker jeg så den på autoDB for noen mnd siden å da hadde den svietsiske import skilter på bildene, og med teksten 'bilen var ny i Norge' _det_ fikk meg til å tvile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...