Stig Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 ABS lyset lyser på bilen, noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Har samme problem på min bil at ABS lampa lyser (noen ganger). Dette gjelder spesielt når jeg kjører i meget vått vær. Det kommer antagelig fukt/vann på sensorene nede ved bremseskivene. Har kikket på sensorene, men finner ingen feil. I ditt tilfelle når de lyser hele tiden burde du ta kontakt med BMW for å lese av feilen. Vet ikke hva det koster. Sikker ikke all verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Vann er ikke særlig skadelig sånn i utgangspunktet. Mål hver og en sensor. Først motstanden i de, og evnt om de induserer en spenning etterpå. Eller gjør det enkelt, og kjør innom et verksted og les av feilkodene. Har hørt om de som har byttet ABS-pumpa på E36 også faktisk. Hva symptomene var der husker jeg ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Har opplevd det samme. Var en abs sensor som var gåen. Kostet meg 1400 kroner. Samme symptom når abs sentralen tar kvelden og da blir det fort 10000..... du får håpe på det beste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå