jcvold Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 har en som bor i lofoten som har list å chip-trimme bmw`en sin.er det noen i den landsdelen som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Tviler jeg sterkt på. Tror nesten han må til Trondheim. I hvert fall hvis han vil ha det ordentlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 anbefaler han heller og dra til sverige da.. motornord i sundsvall, er vel kansje en dags kjøring fra lofoten, men verdt det.. ellers vet jeg om et firma like utenfor tromsø, men da kan man jo likegodt dra til trondheim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 anbefaler han heller og dra til sverige da..motornord i sundsvall, er vel kansje en dags kjøring fra lofoten, men verdt det.. ellers vet jeg om et firma like utenfor tromsø, men da kan man jo likegodt dra til trondheim.. Hvor i Tromsø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 anbefaler han heller og dra til sverige da..motornord i sundsvall, er vel kansje en dags kjøring fra lofoten, men verdt det.. ellers vet jeg om et firma like utenfor tromsø, men da kan man jo likegodt dra til trondheim.. Hvor i Tromsø? Sjekk denne siden.... http://www.ibilen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 i tillegg har du også nts på vollan, en jeg kjenner fikk montert blufinn chip på en mondeo v6 der en... litt lugubert sted, men de gjorde jobben... vet om ett sted til, men husker ikke hva de heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 www.nntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå