Gå til innhold

QXL !!! haster

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Kan vel la være å betale varen etter at auskjonen er over, men da får du minus karakter(akkurat som det gjør noe).

Seriøs type du... :roll:

Du er tydeligvis ikke en type som kjøper mye over nettet med andre ord. Er du klar over hvor irriterende det er med idioter som legger inn bud, og IKKE fullfører handelen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et vinnerbud på en telefon jeg solgte på QXL en gang. Kjøperen ga ingen lyd fra seg dessverre så jeg fikk ikke solgt den telefonen. Etter kontakt med QXL sa de at juridisk må kjøperen ikke handle varen, men man vil antagelig blir sparket ut av QXL eller få dårlig score. Husk at når en har oppnådd vinnerbud, hindrer du andre å kjøpe varen for samme pris.

Men melder du fra til QXL/selger ordner det seg nok for deg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel la være å betale varen etter at auskjonen er over, men da får du minus karakter(akkurat som det gjør noe).

Seriøs type du... :roll:

Du er tydeligvis ikke en type som kjøper mye over nettet med andre ord. Er du klar over hvor irriterende det er med idioter som legger inn bud, og IKKE fullfører handelen??

Tror du ikke jeg vet det, qxl er en jævla useriøs plass, har forsøkt å drive handel der og der er det stort sett bare svindel og fanteri. Ble så irritert på en av de der jævla kundebehandlerene på qxl etter jeg fikk en negativ karakter som ikke stemte i det hele tatt, at jeg kommer til å boikotte den der nettauksjonen for alltid. Nå det er sagt, så har jeg 100% positive karakterer på ebay. En nettauskjon som faktisk fungerer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta kontakt med an qxl's kundebehandlere, der får du bare beskjed om at det må du ta opp med kjøper og at kundebehandler ikke kan hjelpe i det hele tatt. Og når du da ringer til kjøper og bare får til svar "Hvorfor ringer du hit?" på gebrokkent nor-pakkisk, hva faen skal du gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta kontakt med an qxl's kundebehandlere, der får du bare beskjed om at det må du ta opp med kjøper og at kundebehandler ikke kan hjelpe i det hele tatt. Og når du da ringer til kjøper og bare får til svar "Hvorfor ringer du hit?" på gebrokkent nor-pakkisk, hva faen skal du gjøre da?

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat DA driter du i det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...