jcvold Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 jeg var på utkikk etter M3 instrumenpanel,og fant et på QXl ,og la inn bud på det,men nå fant jeg et billigere på en annen internettside,kan jeg da trekke budet fra QXL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 vet ikke ,med det kan jo hende du må betale et gebyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Kan vel la være å betale varen etter at auskjonen er over, men da får du minus karakter(akkurat som det gjør noe). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Ta kontakt med selger om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Ta kontakt med selger om dette.. det er det som er drit med qxl,at det ikke står noe tlf nr eller noe til selger,alt må gå gjennom de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Du har en spørsmålsfunksjon nederst på auksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Pass på så ikke du havner under grensa på hvor mange prosent negative karakterer du kan få! har du f.eks, handla på qxl en gang, og du får en negativ karakter, er den på 100%, og da ryker du rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Skal vel gå ann å trekke budet ved å gå på mine auksjoner... har ihvertfall gått før--. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Kan vel la være å betale varen etter at auskjonen er over, men da får du minus karakter(akkurat som det gjør noe). Seriøs type du... Du er tydeligvis ikke en type som kjøper mye over nettet med andre ord. Er du klar over hvor irriterende det er med idioter som legger inn bud, og IKKE fullfører handelen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jeg fikk et vinnerbud på en telefon jeg solgte på QXL en gang. Kjøperen ga ingen lyd fra seg dessverre så jeg fikk ikke solgt den telefonen. Etter kontakt med QXL sa de at juridisk må kjøperen ikke handle varen, men man vil antagelig blir sparket ut av QXL eller få dårlig score. Husk at når en har oppnådd vinnerbud, hindrer du andre å kjøpe varen for samme pris. Men melder du fra til QXL/selger ordner det seg nok for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Kan vel la være å betale varen etter at auskjonen er over, men da får du minus karakter(akkurat som det gjør noe). Seriøs type du... Du er tydeligvis ikke en type som kjøper mye over nettet med andre ord. Er du klar over hvor irriterende det er med idioter som legger inn bud, og IKKE fullfører handelen?? Tror du ikke jeg vet det, qxl er en jævla useriøs plass, har forsøkt å drive handel der og der er det stort sett bare svindel og fanteri. Ble så irritert på en av de der jævla kundebehandlerene på qxl etter jeg fikk en negativ karakter som ikke stemte i det hele tatt, at jeg kommer til å boikotte den der nettauksjonen for alltid. Nå det er sagt, så har jeg 100% positive karakterer på ebay. En nettauskjon som faktisk fungerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Ebay er jo konge, men tungvint avogtil hvis du har noen innvendinger... Har vært borti noen useriøse der, og Ebay var ikke SÅÅÅÅ hjelpsomme som de påstår.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Prøv å ta kontakt med an qxl's kundebehandlere, der får du bare beskjed om at det må du ta opp med kjøper og at kundebehandler ikke kan hjelpe i det hele tatt. Og når du da ringer til kjøper og bare får til svar "Hvorfor ringer du hit?" på gebrokkent nor-pakkisk, hva faen skal du gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Prøv å ta kontakt med an qxl's kundebehandlere, der får du bare beskjed om at det må du ta opp med kjøper og at kundebehandler ikke kan hjelpe i det hele tatt. Og når du da ringer til kjøper og bare får til svar "Hvorfor ringer du hit?" på gebrokkent nor-pakkisk, hva faen skal du gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Prøv å ta kontakt med an qxl's kundebehandlere, der får du bare beskjed om at det må du ta opp med kjøper og at kundebehandler ikke kan hjelpe i det hele tatt. Og når du da ringer til kjøper og bare får til svar "Hvorfor ringer du hit?" på gebrokkent nor-pakkisk, hva faen skal du gjøre da? Akkurat DA driter du i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå