BimmerKing Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Har ett par ratt som jeg vil selge. Det ene passer iallefall til E34. Pent, men noen små sår. Selges hbo 600.- Se bilde. Har også ett M-Tech I ratt, men det er temmelig slitt og ikke noe spesielt pent. Som rattet på bilde under, men ikke strøkent!!! Bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 størelse på mteck 2 rattet? må jeg godkjenne ratte. hørte noen sa det, er det med papir på det eller hvordan er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 størelse på mteck 2 rattet? må jeg godkjenne ratte. hørte noen sa det, er det med papir på det eller hvordan er det ? Det er nok ikke et m-tech II, men et m-tech I. Det er typegodkjent, så jeg vil tro at det ikke skal være noe problem. Papirer har jeg ikke iallefall, men det er orginaldeler fra BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 hvor bor du i møre og romsdal? og hva er ca pris for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 har du bilder av det ratte du selger? send på :92882132 vis du har på telefon og sverre_nilssen@hotmail.com hvis du har på data. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Bilder sendt.... Bor forresten I Tresfjord, i Vestnes kommune... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 ca pris da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Har bud på 400.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Solgt rattene ennå? Fått sjekke splinesene på de ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Solgt rattene ennå?Fått sjekke splinesene på de ennå? Nei de er foreløpig ikke solgt. Skal se om jeg får sjekket splines'ene i det øverste rattet imorgen. M-Rattet er det fine splines på ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Har du bilde av M-Tech rattet? Se om det er veldig slitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå