Sigbjørn Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Lurer på om noen har vært borti at motoren fjusker og jager på tomgang..bra når den er kald men begynner når den har blitt litt varm. Ikke alltid den fjusker. Noen ganger det kommer bare..Når den fjusker så ryker den en del også,får meget tykk blanding,kjenner godt bensin lukta ja.. Håper noen kan gi meg noen tips hvis de har vært borti samme problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 LMM... Hadde en med slikt problem for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Ok..fant du ut hva det skyltes da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 bytt lambdasonden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 bytt lambdasonden din! Smart.. Enig i at det kan være den også. Kom ikke på det i farten, men er enig som sagt ja. Eneste jeg ville ha sjekka den først jeg da, med mindre du ikke har tilgang på en brukt som garantert er i orden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Ja har en anelse om at det kan være den sjø..En kompis av meg lånte den på en m3 for ei stund siden sjø så under kjøring(testing) så ramlet den ut og fikk seg litt "juling" Mulig den ble svekket da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 bytt lambdasonden din! Smart.. Enig i at det kan være den også. Kom ikke på det i farten, men er enig som sagt ja. Eneste jeg ville ha sjekka den først jeg da, med mindre du ikke har tilgang på en brukt som garantert er i orden... Ja jeg tror jeg skal låne meg en før jeg kjøper en ny..Så dyr å disse..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 gå inn på koed.dk de selger brukte til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 eller kjøp en ny en på tema..398 kr tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 bosch har for tusen lappen.. 1800 for orginal å teste kan være dyrt.. så burde låne en å sjekke.. men tipper det er lambdaen som er gåen.. har bytta min pga samme problem for en uke siden. går bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hmm javel? De som selges på Biltema er også Bosch er de ikke? Hva skulle de ellers vært? Sjekk Biltema først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 da fikk jeg en dårlig pris i hvertfall..heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 jeg betalte 1000 spenn med bytt på autopower i oslo, men den var brukt da. men samma faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Jeg betalte ikke mange kronene for en orginal og ny lambdasonde fra England. 50 pund trur jeg den kostet.. Gjorde susen for meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Mulig dumt spørmål, men hva er funksjonen til lamda sonen egentlig? Er det bensinmengden i forhold til avgass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå