Gå til innhold

så helv****** ***** ***** TYPISK!!!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

etter laaaaang tids annonsering av bilen, var det en trømsøværing som ringte og var meget interessert i bilen, jeg annonserte bilen for 145000, og han tilbød meg 135000, og da skulle han komme å hente den i begynnelsen av uka! jeg sa at det var greit, og han ville ha regnr på bilen, og liknende, for han skulle i banken og ordne alt idag, og så skulle han kontakte meg når han hadde bestillt flybiletter! jeg har ikke hørt en bokstav fra han, og han svarer ikke på tlf! det er jo typisk da, når jeg investerte i nye EBC bremser, og satte bilen på bmw-verksted i dag, for å ta en sjekk! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter laaaaang tids annonsering av bilen, var det en trømsøværing som ringte og var meget interessert i bilen, jeg annonserte bilen for 145000, og han tilbød meg 135000, og da skulle han komme å hente den i begynnelsen av uka! jeg sa at det var greit, og han ville ha regnr på bilen, og liknende, for han skulle i banken og ordne alt idag, og så skulle han kontakte meg når han hadde bestillt flybiletter! jeg har ikke hørt en bokstav fra han, og han svarer ikke på tlf! det er jo typisk da, når jeg investerte i nye EBC bremser, og satte bilen på bmw-verksted i dag, for å ta en sjekk! :evil:

Kjenner til hvor himla irriterende det der er. Godt å få ut litt damp her. Menne... KAN være tilfeldigheter til at du ikke kan nå han, osv..

Menne... ( :? idiotiske tulling han der, hvis han ikke kontakter deg) .. du har et prakteksemplar av en bil, så jeg håper du heller får solgt den for ~145K :D

Lykke til videre. Før du vet ordet av det, så er det en i omegn som kommer på døren din, og er klar for å signere avtale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til hvor himla irriterende det der er. Godt å få ut litt damp her. Menne... KAN være tilfeldigheter til at du ikke kan nå han, osv..

Menne... ( :? idiotiske tulling han der, hvis han ikke kontakter deg) .. du har et prakteksemplar av en bil, så jeg håper du heller får solgt den for ~145K :D

Lykke til videre. Før du vet ordet av det, så er det en i omegn som kommer på døren din, og er klar for å signere avtale :)

takk, det varmer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så jævla drittlei useriøse kjøpere og selgere at aaaaaaaaaaaaaargh! Det rett og slett en NYTELSE når man ENDELIG treffer noen som faktisk holder avtaler, for det har faenmeg blitt en sjeldenhet. Helt sinnsykt at det skal være slik.

Har en DVD-spiller for salg på Finn. Ei som ringte på fredag og skulle komme og hente i dag. Skulle ringe før hun kom. Har ikke hørt et pip. I mellomtiden har vi jo fått henvendelser fra to andre som vil kjøpe, men har jo sagt at den egentlig er solgt.. men får vel prøve å hente opp igjen tlfnr og ringe de.

Akkurat samme med fullblodsen til madammen. La den for salg på fredag, og herreguuuud så mange drittfolk som ringer/mailer. Folk sier de skal komme og se da og da, og dukker aldri opp og ringer aldri tilbake.

Slik har det egentlig vært med det meste jeg selger på nettet. Biler og whatnot. Bare tull alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også underskrive at jeg har kjennskap til diverse useriøse og totalt usaklige henvendelser.

Skulle selge en Chevy G30 van engang.

Ringte ca 30 stk. 20 skulle ha den. 1 møtte opp å kjøpte den...

Skulle vært en juridisk paragraf ang akkurat dette. Det er jo så mye andre latterlige paragrafer, så hvorfor ikke lage en der det strengt tatt behøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er typisk ja, solgte senest en bil i vår der en skulle på død og liv ha den, sa nei til ett par andre, men når alt kom til alt hadde han som skulle kjøpe biln ikke penger :evil:

men det ordnet seg, guttjæveln tok lån på broren og kjøpte bil`n :lol:

men i helgen hadde jeg med en useriøs selger og gjøre,

skulle kjøpe en del til bilen min, han jeg skulle kjøpe del`n av holder til på andre siden av landet.. bare glad jeg ikke forskudsbetalte!

men hadde en god bekjent som bor i nærområdet, skulle hente del`n i helga.. men tullingen som skulle selge svarer ikke telefon..

faen før noe idioti... blir oppgitt av mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slike ting er en smule irriterende.

Jeg skulle sende en liten TV i posten, så hadde mannen opgitt en veldig feil adresse av grunner jeg ikke vet. Så ringte han 10 ganger i løpet av et døgn og skrek i telefonen. han fikk den til slutt, men det var litt kjedelig å få slike telefoner midt på natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...