j0lle Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hei Kjøpte inn et orginalt tåkelysett til min 96 Compact. Åpnet sikkeringsboksen og fikk satt på releet, men skjønner ikke bæret av resten. Installasjonsveiledningen min er på svensk og er temmelig dårlig. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en bedre en? feks hvor sitter X1073 osv? Eventuelt noen som har koblet opp dette tideliggere som er behjelpelig med tips? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Stikk til BMW og be om å få en på norsk, hvis det finnes. Kan jeg spørre hvorfor du bare har svensk manual? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Kjøpte settet hos Schmiedmann Norge, vet ikke hvorfor jeg fikk denne på svensk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Uansett, svensk skjønner man vel ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Ja det er ikke problemet, men tegningene og forklaringen er elendig, eller så er jeg jævelig dum, for dette fikk jeg ikke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Ingen som har formening om hvordan dette kobles? Er det eventuelt noen der ute som kan finne dette ut vet å kikke ned i sin egen sikkeringsboks. gjelder en kabel fra releet, som skal inn på kontakt x1073.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 De skal bare vere "plug and play" der. sett i rele og sikringer til tåkelys. og bytt bryter inni bil so skal de vere oppe og gå. ledninger og alt ligge jo klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Nope... Ledningenettet har jeg kjøpt inn. Det er dette jeg har problemer med å koble oppe... Hadde det bare vært så enkelt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 oki, når eg monterte so låg alt klart på bilen. de meinte eg alle e36 var. da må du nom fin lese veiledninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Det er den jeg leter etter. Finner ingen brukanes veiledning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 oki, når eg monterte so låg alt klart på bilen. de meinte eg alle e36 var. da må du nom fin lese veiledninga Gjør vel ikke det på vi som har biler som det IKKE er grøftelys i som standard? Vi har jo ikke engang grøftelysknappen i kupéen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Når eg etter monterte i min, de va ikke grøftelys på den, so låg alt klart. fekk med ny bryter i grøfte lys pakken. byttet ut bryter inni, monterte lysa og satt på ledningen og ele og sikring.so låg under deksele der som grøftelysa står. slik har de vert på dei to e36 eg har hatt pluss de va slik på e 30 men der følgte ikke bryteren med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Det er ofte forskjeller på 4-syl og 6-syl når det gjelder ferdige kabler i BMW. På min nåværende bil så er det ikke lagt opp ledninger og plugg til oppladbar lommelykt i hanskerom, men det var det på begge E30 325i'ene mine. På den siste var jeg av med dørtrekk, og der fant jeg ferdig opplegg for el. vinduer + sentrallås også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 I denne pakka var det komplett ledningsnett, med rele, sikkering, pære til dashbord, bryter osv.. Var innom en bmw forhandler i dag, uten noen store resultater, kikket også i de "kokebøkene" til forskjellige biler.. Andre steder jeg bør lete? Nekter å sette inn bilen får å få fikset dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå