Hustler Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 skal ha noen senkefjører til bilen min.. og ordner noen weitech billig.. no dritt eller er det helt okey?? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jeg hadde weitec på bilen min sammen med bilstein dempere. Mine senket 50mm.. Synes dette funket helt optimalt... Bare å slå til spørr du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Weitec er meget bra det. Det er eit "dattermerke" av K&W. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 har weitech selv og er bra det...men det er noe merkelig med senkinga, jeg bestilte 50/20mm og bilen har blitt lavere bak enn foran....skjønner ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 har aldri hørt noe feil me witech. så det skal nok være et bra merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 har weitech selv og er bra det...men det er noe merkelig med senkinga, jeg bestilte 50/20mm og bilen har blitt lavere bak enn foran....skjønner ikke det... Hakke montert det speilvendt da? (fremme montert bake og motsatt) hehe Neida, det har du nok ikke, men ser at det er MANGE senkede biler som har fått samme effekten av senkinga, så lurer litt sjøl også for å være ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå