Gå til innhold

Orginal *Bmwmotorsport* vinge selges til cope.. (E36)


bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett for dyrt, koster en slikk og ingenting å få lakka ei vinge..men det er du som bestemmer prisen..

Er bil lakkerer å vet nøyaktig hvor mye det koster å sende inn en slik vinge til lakkering lille gutt..

koster ikke mye nei, men jeg tenkte bare siden denn kostet 7000 nye så kan jeg selge min for halv pris av ny pris..

Er det så galt da?? Da kan jeg lakke denn i denn fargen di vill ha..

John H?? Er du ikke interesert så skriv no fornuftig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok riktig at det koster en del å levere inn en vinge til lakkering hos et lakkverksted ja... du kan regne med å betale rundt 860kr bare for at de starter lakkboksen, og så kommer lakkeringen i tillegg, kan tenke meg rundt 40p = rundt 450 kr i tillegg, pluss mva, så har du en fin sum, men det finnes da sikkert noen som gjør det billig... men bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg ikkje for lillegutt før du har møtt meg! Her på den lokale lakksjappa tok de sist eg var å spurte 600kr for å lakke en vinge!!!Har lakket mange ting der selv så arbeidet er det ingenting å si noe på..slå den du lillegutt.. :wink:

Men som sagt du bestemmer selv prisen..og ikkje eg..ønsker deg lykke til videre med salget.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bømlinger?? hehe ja..

en brø smule i forhold til resten..

ikke noe å skryte av om du e stor å sterk men va du tørr å gjøre!!!

det er det som er tingen! bømlinger er da ikke vettuge! heldigvis har jeg bare gode erfaringer med de! :lol:

Hehe..bra at du har gode erfaringar M3cabriolet :) ..det har vel di fleste med meg og..og nå skal eg slutte å ødlegge tråden din bmwdude, håper du får solgt vinga di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bømlinger?? hehe ja..

en brø smule i forhold til resten..

ikke noe å skryte av om du e stor å sterk men va du tørr å gjøre!!!

det er det som er tingen! bømlinger er da ikke vettuge! heldigvis har jeg bare gode erfaringer med de! :lol:

Hehe..bra at du har gode erfaringar M3cabriolet :) ..det har vel di fleste med meg og..og nå skal eg slutte å ødlegge tråden din bmwdude, håper du får solgt vinga di :)

Du ødelegger ikke tråden min john

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...