TOREBMW Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 siden jeg er ny her så viser jeg litt av bilen min..har ikke mange bildene enda. denne bilen blir nå bygget om med diverse..bygger ny maskin m50 2.5 som jeg kommer med bilder av etterhvert.itilegg bur ++ meget bra forum dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Flott bil Tore. Kva er hk målet på med den "nye" motoren? Eller vil du holde det hemmeligt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 nydelig bil velkommen hit BTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 har ikke lyst å komme med noen beregninger på hk før jeg har bremsepapir i handa hehe:) men over 200 blir det da er på jakt etter en garret gt 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Interessant.. Hva skal du gjøre med M50'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Gjennomført E-30 dette . Åssen farge er det på den da, orginal BMW farge eller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Den var NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Gjennomført E-30 dette . Åssen farge er det på den da, orginal BMW farge eller . fått flere spørsmål om farge..men den har jeg blandet selv så ingen andre har helt lik specs. om maskin kommer senere med bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Det var en tøff E30. Virket som et spennende prosjekt. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Har sett den mange ganger denne ja, skikkeli rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Meget fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Har lest den artikkelen før! Imponerende bil Husk å legg ut masse bilder til oss da! Vi liker bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 jeg skal legge ut bilder så fort jeg finner ut hvordanman gjør det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 ...flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 jeg skal legge ut bilder så fort jeg finner ut hvordanman gjør det hehe Legg dem ut på Photobucket og så bare copy og paste "IMG"-adressen, pissenkelt Fikk du målt effekten med m20'en noen gang? Så i reportasjen at du sammenlignet med Engen sin bil som ble målt til 385hk@1,5bar. Den burde blitt målt til en god del mer enn det på så høyt trykk, begrensningen hans var den nye AMC-toppen som har så små kanaler. Min ble målt til 530hk/704Nm@1,5bar hos WM-Performance og det er jo litt forskjell. Håper på å komme (litt) nærmere 600 til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå