Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Derfor er det jævla viktig å vite nøyaktig hvilke klaringer man har på lagrene. Har man et par hundredeler for tight'e klaringer så øker risikoen betraktelig for at lagrene tar kvelden.

Er alt som det skal så klarer original lagre garantert belastningene som vi powerholics klarer å påføre dem!

Var innom og prata med EBB(for de som vet hvem det er) i dag og han sa at ei veiv er paktiskt talt umulig å få i linje innenfor 1/100mm.

Og hvis da journalene ikke er sjekket for evt ovalitet og slitasje så kan man fort få problemer.

Kan tenke meg at mange bare slenger veiva tilbake på plass igjen så lenge den ser grei ut :roll:

Jeg pleier alltid å få veivjournalene polerte før montering, da er det ikke noe "rough surface" som kan fucke lagrene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

masse har skjedd;) jeg har vær syk noen dager nå..innfluensa greier..men det kommer nye oppdateringer til uka nå tenker jeg..er i full gang med innsugsboks +++ har fått meg driebenk og søylebore maskin idag på verkstedet.driver og monterer dette..en del av delene til innsugsboks er levert til maskinering og vannskjæring.håper og tror denne er klar iløpet av en ukesa tid..begynner fort og nærme seg sommeren nå :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...