Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :D Jeg sendte forespørsel til Bäckis i juni i fjor og spurte om grenrør til M50 i E30 og da skulle han ha SEK10k.

Så det er jo greit å kunne bygge selv da..

Har du sveisa mye tidligere Tore? Bare lurte på om du smekker sammen grenrøret på et par kvelder eller om det blir et lite "prosjekt" i seg selv?

spørs vell hvor nøye han skal være det? :P perfeksjonist eller ikke perfeksjonist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avatar bildet ditt må være jævlig lyst? Har aldri skjønt hvem bil som var i avataren men sjekka nå og det er jo samme reg nr som på den mørkelillae her så er jo den, men jævlig lyst da!

Rått prosjekt, syntes det er blitt en litt rotete tråd, vært flott om du kunne skrivd liste over spesifikasjoner/planer i førsteposten :) Ikke for å være kravstor men :oops::wink:

Mvh. Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bildet er ja den samme bilen men var på utstilling med veldig mye lys.den ser mye lysere ut i fargen da :roll:

Expo i Bergen kanskje? Der er det lyse og rare lysforhold på alle bilder derifra...

nei det er ifra treff i skien siste året jeg brukte den i 2004:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nå er mange understells deler levert til sandblåsing og metalisering heter det vist..der dem sprayer smelta aluminium over delene så dem blir pene og holder i en evighet fikk jeg beskjed om :roll: skl bli gøy og få dem tilbake..da knipser jeg noe bilder tenker jeg.jeg har også sendt en del saker til fornikling motordeler osv.bling bling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er litt bilder av hvordan dette metaliserings greiene ser ut

: DSC00021.jpg

DSC00020.jpg

ferdig:DSC00018.jpg det er lagt utpå flytende aluminium..så den holder en stund uten og begynne og ruste.tenkte da og ta hele understellet på bilen på denne måten. først blir delene blåst med stålstøv.kommer vistnok ut av pistolen med en fart på 700kmt. burde holde det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok ordne det.så lenge du ikke kommer med hele ramma på bilen i en sleng hehe.det koster litt da..men det holder i en evighet så er det verdt det for meg.lett og holde rent etterpå..kosta 500.- for bakakslingen.har ikke fått pris på resten enda. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...