Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Reportasje absolutt verdt å lese..;)

Skjønner ikke dama at man har en hobby, så kan det heller værra.. Du sover nå i det minste i senga håper jeg? :D

Har forøvrig spurt dama om ho vil være med i garasjen. Har Tv, internett og varme og alt der, men ikke f... Ho nekter plent å sitte der ute.. Hennes egen feil..

kjenner til det...tror faktisk det koker ned til at dem er sjalu på alt tida vi bruker på bilene! kan forsåvidt forstå det også...men kan vi la være da? NEI :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med oppslag i Gatebil Magazine ja!

Sinnsyk fin bil! :shock:

Har ikke noen videoer der der vi får høre litt mer motorlyder da? :D

Fra da du har eks. testkjørt den?... 8)

har en liten snutt her..men må ut og lage en ny tror jeg..kamera blir altid glemt når jeg er ute og kjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stille meg i rekken av gratulasjoner. Leste nettopp artikkelen, og den var bra. Dessverre bare et lite bilde av motorrommet dog. Men moro å se bimmers.no skiltplater :D

Er en mindre turbo på "to-do"-lista? Ser på filmen at det er øøørlite lagg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stille meg i rekken av gratulasjoner. Leste nettopp artikkelen, og den var bra. Dessverre bare et lite bilde av motorrommet dog. Men moro å se bimmers.no skiltplater :D

Er en mindre turbo på "to-do"-lista? Ser på filmen at det er øøørlite lagg 8)

hehe ja det er lag i nå (ketchup)..den har AR 0.89 på eksos så den er ikke så stor, men muligens jeg går for mindre kompressorhus.så skal det monteres nye kammer også. da får den mere luft og lagget vil bli litt mindre.går for og bremse litt mere neste år.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...