TOREBMW Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 De var ikke stygge nei. Men siden du har påkostet bilen såpass mye tror jeg at jeg hadde valgt noen OZ futura eller BBS RS. Men det er jo smag og behag. Det er jo du som skal kjøre bilen, så da må du jo ha den som du vil (: Works wheels er også pent! : det er oz f1 som står på nå..er ikke akkurat noe billig felger det heller dem er 10" bak med 265/30/18..jeg prøvde en del felger men ingen som bygget slik jeg ville..men er på let etter nye om noen vet om.men dem må være 10" bak.tror ikke jeg kan ha med store kanten da..pga. innpress
Bmw323i Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 og koffer i all verden har du ikkje lagt tråd om denna bilen på haugalandbilentusiaster?!? hilsen skuffa haugesundar
TOREBMW Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 og koffer i all verden har du ikkje lagt tråd om denna bilen på haugalandbilentusiaster?!? hilsen skuffa haugesundar har vel ingen grunn til det..ble bare slik.slipper jeg og legge alle bilder 2 ganger hehe:)
TOREBMW Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 da er 2.8 veiv og staker klare til og monteres..så da er det bare og ta ut motor,demontere og sette i nye deler..
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 blir bare knall dette hær.. sinnsykt pen bil! skal ha en sånn en dag, det er jeg fast bestemt på!hehe.. men sikkert ikke med samme motor:P
TOREBMW Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Du like å ta motor inn å ut ja kommer ikke på noe annet som er kjekkere en det nei fikk gjort litt idag også. jeg mangler enda noen deler før jeg skal ta ut motoren.begynner og demontere når jeg har alt jeg trenger litt oversiktsbilder
Bjørn B Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Er faen rått det prosjektet ditt her... Er på jobb i Haugesund for tiden, på Vetco. Håpte på å se bilen din round bout, men den står jo uten hjerte så Du jobber vel på verftet du også? Ingeniøren fra Vetco som vi har med oss hadde kjennskap til deg hvertfall... Bjørn
TOREBMW Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 jobber på aibel ja skiftet nanvn igjen.bare slå på tråden så kan du få kikke litt på bilen uten hjerte..skal starte og skifte veiv.staker osv imorgen kveld.bare hyggelig med besøk sender deg nr på pm
TOREBMW Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 litt flere bilder av fremgangen..fikk demontert en del idag!!tar ut motor imorgen
Gunnar Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Det ser defintivt fortsatt bra ut dette her, Tore.. Når har du den kjørbar igjen?
TOREBMW Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 takker og bukker.jeg har den klar om ca 2 uker.jeg har alle delene som skal til.så det er igrunn bare og sette den isammen igjen etterpå.tenkte jeg skulle mappe i april/mai
sealed Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Åssen går det med å sette sammen de nye delene dine? Noen bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå