Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Fant nettopp noe interessant på en side her, som jeg er villig til å teste ut. Noen her inne som har testet å bytte ut pærer/LEDS på slike angeleyes lykter? Dette settet koster ca 30£ og skal visstnok gi hvitt lys på ringene. Fant også noe annet artig, "xenon" pærer til ryggelysene Siden heter www.chromeline-design.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 fungerer dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Vet ikke helt jeg, de blå pærene vil jo gi hvitere lys. Jeg vet hvor pærene sitter, men hvordan bytter man de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Om du bestiller disse Dr_S så må vi få tilbake melding:) Hadde vert kjekt å sett hvordan dette blir seende ut. Mye annet fint også på den siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Pærene øverst der er jo ikke LEDs. Er det virkelig slike som er på FK sine AE-lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja, det er glasspærer, sitter inni lykta en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja, det er glasspærer, sitter inni lykta en plass det er parklyspærer som er farget blå for å se ut som xenon-lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja, og parklyspærer er samme type pærer som de i FK lykten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Når ringene er tent, kan en faktisk se pærene hvis en titter inni lykten. Skimtes svakt igjennom glasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 får jo billige diodeåærer på xtremecar.no elns og som passer i parklys holderene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 må vel skru hele lykta i småbiter da? kan ikke du være tester så får vi vite hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Eg har nokon angel - eyes som eg skulle ha bytta eit par pærer på. Kor får eg kjøpt desse pærene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Les det jeg skrev i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 OK... Hehe... men er det nokon andre plasser å få kjøpt de? liker ikkje å handle på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå