earl-t-james Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 vurderer å kjøpe 60/40 senkining hos koed, fjærer og dempere. noen som har noen erfaringer med disse? er ganske billige..
Jarle Skoftedalen Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 ja! har 60/40 til e30`n min og det har fungert meget bra! Stivt og godt
DotTk Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 Lurer på det samme jeg å... få byttet ut det jamex senkesettet som står på bilen nå...
earl-t-james Skrevet November 8, 2005 Forfatter Skrevet November 8, 2005 trur det blir å kjøpe der.. er jo billig ,å er d bra i tillegg så kan det vel ikke bli bedre!
AC Schnitzer Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 Hvilket merke har de? Sett som senker 50/30?
Jarle Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 vurderer å kjøpe 60/40 senkining hos koed, fjærer og dempere. noen som har noen erfaringer med disse? er ganske billige.. Hvem sett er dette? Og prisen?
earl-t-james Skrevet November 9, 2005 Forfatter Skrevet November 9, 2005 fikk svar med daniel hos koed, det er fk senkefkærer. de jeg vurderer å kjøpe senker 60/40 og koster ca 1100,-
johanf Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 Kan noen fortelle meg hvorfor man senker forskjellig forran og bak? _ johanf
ChrZZ Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 Kan noen fortelle meg hvorfor man senker forskjellig forran og bak?_ johanf Ellers blir det et stort hulrom bak, hvis man ikke senker det slik på en BMW. Er jo bare å se på en hvilkensomhelst BMW. Den "heller" jo nedover mot fronten, sett fra siden. Er forøvrig flere tråder som allerede har tatt opp dette temaet.
Jarle Skoftedalen Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 fikk svar med daniel hos koed, det er fk senkefkærer. de jeg vurderer å kjøpe senker 60/40 og koster ca 1100,- Kjøp heller sett med dempere og fjærer! det er MYE bedre enn å kun bytte fjærer og i tillegg forkorter lave fjærer levetida på originaldempere betraktelig! Dette kommer vel på ca 3k. Jeg har det nå, men skal bytte til Königsport justerbart isteden!
SeT Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 Har selv begynt å tenke på FK gewinde fra koed... koster 5000 dk. Må vel passe fint med grisesenk og MIM felger?
earl-t-james Skrevet November 9, 2005 Forfatter Skrevet November 9, 2005 kjøper bare fjærene nå i første omgang for å se å prøve, daniel på koed mente att det kom til å bli veldig stivt me de org. m-tech demperne å disse fjærene.. time wil show! heh..
johanf Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 Jeg sitter med kvitteringen på mitt sett, og 3000,- er jo pinadø gratis! Koni Sport dempere og Eibach senkesett pålydende 8700,- Glad jeg ikke betalte det selv. _ johanf
Jarle Skrevet November 10, 2005 Skrevet November 10, 2005 Er det noe særlig å senke 60mm foran uten korte dempere da? Det vil vel funke men hvordan blir kjøre egenskapene og demperne etter en stund? Fant akkurat ett sett hos OS Bildeler som senket 40/30... blir vel kanskje ikke så lavt, men blir vel lavt nok Dette var til BMW 1-serie da vel og merke. Det var som å finne nåla i høystakken. 40/30 altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå