Gå til innhold

noen erfaringer med senkesett fra koed?

Anbefalte innlegg

Skrevet
vurderer å kjøpe 60/40 senkining hos koed, fjærer og dempere. noen som har noen erfaringer med disse? er ganske billige..

Hvem sett er dette? Og prisen?

Skrevet
Kan noen fortelle meg hvorfor man senker forskjellig forran og bak?

_

johanf

Ellers blir det et stort hulrom bak, hvis man ikke senker det slik på en BMW. Er jo bare å se på en hvilkensomhelst BMW. Den "heller" jo nedover mot fronten, sett fra siden.

Er forøvrig flere tråder som allerede har tatt opp dette temaet.

Skrevet
fikk svar med daniel hos koed, det er fk senkefkærer. de jeg vurderer å kjøpe senker 60/40 og koster ca 1100,-

Kjøp heller sett med dempere og fjærer! det er MYE bedre enn å kun bytte fjærer og i tillegg forkorter lave fjærer levetida på originaldempere betraktelig!

Dette kommer vel på ca 3k. Jeg har det nå, men skal bytte til Königsport justerbart isteden!

Skrevet

kjøper bare fjærene nå i første omgang for å se å prøve, daniel på koed mente att det kom til å bli veldig stivt me de org. m-tech demperne å disse fjærene.. time wil show! heh.. 8)

Skrevet

Jeg sitter med kvitteringen på mitt sett, og 3000,- er jo pinadø gratis!

Koni Sport dempere og Eibach senkesett pålydende 8700,-

Glad jeg ikke betalte det selv.

_

johanf

Skrevet

Er det noe særlig å senke 60mm foran uten korte dempere da? Det vil vel funke men hvordan blir kjøre egenskapene og demperne etter en stund?

Fant akkurat ett sett hos OS Bildeler som senket 40/30... blir vel kanskje ikke så lavt, men blir vel lavt nok :D Dette var til BMW 1-serie da vel og merke. Det var som å finne nåla i høystakken. 40/30 altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...