stigef Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Dette var siden sin! Fine forklaringer så kanskje jeg også kan lære litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 http://auto.howstuffworks.com/ En grei side om hvordan ting fungerer. Både bil og mange andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 http://auto.howstuffworks.com/under-the ... hannel.htm Kanskje griere å gå inn på denne linken, lettere å finne frem. Det er bl.a meget gode forklaringer til hvordan div. typer diff. fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 så genialt -> howstuffworks.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Fantastisk side. Hvis jeg ikke husker helt feil så ble den faktisk laget for å brukes i undervisning i statene(i utgangspunktet). Masse flotte animasjoner + video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 howstuffworks.com er genial ja. Kjempefin om man vil se hvordan diff/girkasse/motor etc. faktisk fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Hvordan klarte stigef å få innlegget sitt over mitt når jeg startet tråden? Er det trolldom eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Gå på howstuffworks.com/trixingandmixing_with_bimmers_forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå