Gunnar Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Kanskje noen her som har en US bil "på si"? Selger 2 stk nye chrome blinklyspærer med sokkel for amerikanske biler. Og noen bilder for å illustrere poenget med sølvfargede pærer... Klarglass blinkere med _oransje_ pære: Klarglass med disse chromefargede pærene: 120,- inkl. frakt. PM eller gr@bimmers.no PS: Noen som vet om noe kjøp & salg for amcars noe sted? Har sjekket amcar.no uten å finne noe fornuftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 ta med dem du når du skal hente hengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Kjapt! Will do! Du får si fra hvis det haster med å hente det en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 hva er forskjellen fra de vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Sokkelen du tenker på? Den er helt forskjellig på US-bilene. Typen heter 3157. Vi har denne type sokler: De amerikanske ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 usa må gjere det på sin måte...verne det indre marked! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 ah, da skjønner jeg.. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Noe du har fått billig dette eller Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Nei, hvorfor skulle det være det? Har betalt fullpris i USA + frakt, hva nå det var. Er vel 1.5 år siden eller noe. Et sett sølv blinklyspærer koster gjerne 200,- i Norge. Bare sjekk FK/Osram/Philips m.fl. Hadde tenkt å gå over til US-sokler for å få parklys i blinkerne på en EU-spec amerikansk bil jeg hadde. Kom aldri så langt før jeg solgte den, så jeg har både pærer og sokler liggende. Selger ikke for å tjene penger, selger for å få det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå