eriklepe Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Kjørte forbi her igår..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Ser ikke hva det står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 øverste skiltet er snudd opp ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Var vanskelig å se, men ser ut som det er noe fucka med skiltet i toppen ja. Pila går liksom litt feil vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 ja det øverste skiltet står feil vei, det viser jo en pil TIL VENSTRE gjennom rundkjøringa, bak frem/opp ned eller hvordan jeg nå skal si det hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Ja nå ser jeg noe rart der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Veien fra flesland mot bergen eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 på en annen side så er sandsli i grunn rett frem, og til høyre i neste rundkjøring Ja det er på flyplassvegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 på en annen side så er sandsli i grunn rett frem, og til høyre i neste rundkjøring Ja det er på flyplassvegen er nok opp ned uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Jeg møtte en Opel Calibra med skiltet opp ned her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Men altså.. Det der skiltet er jo ikke bare opp-ned, det er jo speilvendt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 her er fleire feil ja......kanskje bedre om du ryggar mot skiltet..opp ned?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Jeg møtte en Opel Calibra med skiltet opp ned her om dagen. Det ække så greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå