Gå til innhold

Vindusspylervæske (E30)

johanf
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som bruker bare vann i den beholderen ved siden av beholderen for konsentrert vindusspylervæske? På min E30 er det da to beholdere, men jeg vet ikke om jeg skal tørre å bruke bare vann i den ene nå som vinteren nærmer seg.

Hva gjør dere andre der ute?

_

johanf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har to stykker - på den ene henger det en lapp som det står "konsentrert" på (tror jeg, er ikke i nærheten av bilen nå) og på den andre står det bare 'wasser'.

Hvis du har en E30, har ikke du to beholdere?

_

johanf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ganske skjeldent med 2 spyle veske beholdere på e30. den ene er til konsentrert spyle veske og den andre til vann for ¨å blande ut den konsentrerte spyle vesken. nå som det er vinter tror jeg at det er like greit å bruke færdi utblandet veske på begge 2 slik at tanken ikke sprekker. det gjorde jeg på min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tatt et lite bilde med mobilen - den røde lappen sier at det skal være konsentrert væske på. Den store beholderen har skrift som sier 'wasser'.

Bilde:

væske.jpg

I brukermanualen (jeg fikk idag, dansk og kopiert) står det at man bør bruke frostvæske i vannet for at det ikke skulle fryse. Nå har jeg vanlig spylervæske i den beholderen og tydligvis konsentrert i den andre.

Fortsatt ingen som har to beholdere og faktisk bruker vann i den store? Problemet er at den bruker 17 liter væske hver gang den pusser lyktene og det går tomt annenhver dag (overdrivelse fremmer forståelse)!

_

johanf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...