johanf Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Er det noen som bruker bare vann i den beholderen ved siden av beholderen for konsentrert vindusspylervæske? På min E30 er det da to beholdere, men jeg vet ikke om jeg skal tørre å bruke bare vann i den ene nå som vinteren nærmer seg. Hva gjør dere andre der ute? _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Hei! Har du 2 stk beholdere? Hmm....er den andre til lyktepussere eller noe i den duren eller? For å være sikker på å ikke ødelegge noe pga frost, så ville jeg ha brukt "vanlig" spylervæske i begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Ja, jeg har to stykker - på den ene henger det en lapp som det står "konsentrert" på (tror jeg, er ikke i nærheten av bilen nå) og på den andre står det bare 'wasser'. Hvis du har en E30, har ikke du to beholdere? _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Kan du ikke prøve å ta et bilde for å vise. Jeg syns det er merkelig at det skal stå "wasser" på spyleveske dunken. Tenker mere på kjølevann når jeg hører "wasser". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxbjarne Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Det er ikke ekspansjonstanken som står "wasser" på? Bruk spylervæske, hvis du er riktig uheldig så kan tanken sprekke hvis du bruker vann og det er frost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 det er ganske skjeldent med 2 spyle veske beholdere på e30. den ene er til konsentrert spyle veske og den andre til vann for ¨å blande ut den konsentrerte spyle vesken. nå som det er vinter tror jeg at det er like greit å bruke færdi utblandet veske på begge 2 slik at tanken ikke sprekker. det gjorde jeg på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Jeg fikk tatt et lite bilde med mobilen - den røde lappen sier at det skal være konsentrert væske på. Den store beholderen har skrift som sier 'wasser'. Bilde: I brukermanualen (jeg fikk idag, dansk og kopiert) står det at man bør bruke frostvæske i vannet for at det ikke skulle fryse. Nå har jeg vanlig spylervæske i den beholderen og tydligvis konsentrert i den andre. Fortsatt ingen som har to beholdere og faktisk bruker vann i den store? Problemet er at den bruker 17 liter væske hver gang den pusser lyktene og det går tomt annenhver dag (overdrivelse fremmer forståelse)! _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 er ikke den ene for luktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Nope - den store er på ca 5 liter (for de med lyktespylere) og 3 liter for de uten. Den lille beholderen rømmer ca 1 liter. _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 bruk vanleg spylerveske i begge....balnding av spylerveske og spylerveske vert spylerveske!! Berre vaten i norge er ikkje noko sjakktrekk no om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Spylerveske er så billig uansett! Like greit å være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå