TOREBMW Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 jeg har masse div stereo som skal vekk.dvd spiller og skjerm til bil.2 stk 15" vega subber,store boss forterker alt skal vekk.bilder kommer.. selges eller byttes i noe annet kult
BimmerKing Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 Hva er kult? Som du vil bytte mot mener jeg....
///M Skrevet November 9, 2005 Skrevet November 9, 2005 er den bilen i avataren din, isåfall legg ut bilder av den da, den ser skikkeli rå ut på bilde.
TOREBMW Skrevet November 10, 2005 Forfatter Skrevet November 10, 2005 Hva er kult? Som du vil bytte mot mener jeg.... alt som har med bil..eller bmw mener jeg er kult hehe
TOREBMW Skrevet November 10, 2005 Forfatter Skrevet November 10, 2005 er den bilen i avataren din, isåfall legg ut bilder av den da, den ser skikkeli rå ut på bilde. det ligger bilder på prosjekter under min gamle bmw:) takker
SeT Skrevet November 10, 2005 Skrevet November 10, 2005 er den bilen i avataren din, isåfall legg ut bilder av den da, den ser skikkeli rå ut på bilde. det ligger bilder på prosjekter under min gamle bmw:) takker men forsterker specs?
TOREBMW Skrevet November 10, 2005 Forfatter Skrevet November 10, 2005 er den bilen i avataren din, isåfall legg ut bilder av den da, den ser skikkeli rå ut på bilde. det ligger bilder på prosjekter under min gamle bmw:) takker men forsterker specs? skal bort å kikke på den jeg..har ikke hatt tid til å vært i garasjen enda..men skal fixe specs iløpet av helga:)
TOREBMW Skrevet November 14, 2005 Forfatter Skrevet November 14, 2005 her er noen bilder av skjermen,spilleren og forterkeren allt sammen er boss..dårlige bilder da tatt med mob.
TOREBMW Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 ingen bud??skal selge det billig altså......
ChrZZ Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Hvordan fungerer DVD-spilleren? Er det en vanlig portabel spiller? Hvilket merke (--> kan lese meg til mer et annet sted da )? Fjernkontroll? Følger det med clips/monterings"utstyr" til å montere den i viften? Går den både på 12v og batteri? Ca pris på den? EDIT: etter å ha lest igjennom én gang til, så høres det ut til å kun være en skjerm. Man må vel da også ha DVD-spilleren. Blir litt dumt å bytte ut spilleren min nu, med en som er lydmessig dårligere (kan jeg tippe). Noen løsning? EDIT2: eller at det er denne du har: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio ... ctID=14388 Boss BV-7
TOREBMW Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 Hvordan fungerer DVD-spilleren?Er det en vanlig portabel spiller? Hvilket merke (--> kan lese meg til mer et annet sted da )? Fjernkontroll? Følger det med clips/monterings"utstyr" til å montere den i viften? Går den både på 12v og batteri? Ca pris på den? EDIT: etter å ha lest igjennom én gang til, så høres det ut til å kun være en skjerm. Man må vel da også ha DVD-spilleren. Blir litt dumt å bytte ut spilleren min nu, med en som er lydmessig dårligere (kan jeg tippe). Noen løsning? EDIT2: eller at det er denne du har: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio ... ctID=14388 Boss BV-7 spilleren går an å montere der du har stereoen vanligvis eller sette i hanskerommet den tar dvd,mp3 og vanlig cd.tror bare denne kan gå på 12 volt.skjermen ligner mye på den du hadde på linken der.bra bilde på skjerm og også bra lyd.men seff er ikke det dyreste merket man kan finne..begge deler er boss typebetgnelse kan jeg finne.det står fremdeles i bilen min.jeg lagde et feste tl skjermen.det følger også med feste som man kan montere skjermen på dashen.det følger også med fjernkontroll:) putt in et bud du så blir vi sikkert enige
Pool Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 Starter me eit bud på 800kr eg då,for spelar og skjerm. Tar den Mp3?
BimmerKing Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 [spilleren går an å montere der du har stereoen vanligvis eller sette i hanskerommet den tar dvd,mp3 og vanlig cd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå