SteffenK Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Har hørt noe om at man kan få kjøre Formel2 i Sverige? Det koster noen tusen, og da har du hele dagen. Første halvdel med teori og så videre, så kjøring andre halvdel. Jeg er helt sikker på at jeg har hørt eller lest dette ett sted. Noen som har noen kjennskap til dette? Hadde vært sinnsykt moro å prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 ...F1 !! Får køyre bilar frå 95 sesongen.....kostar ca 25.000,- . Då startar dagen med teori og køyreteknikk...gjennomgang av bana( ja gåande) og test i formel lotus eller opel for så å krone verket med F1 bilar frå 95 som er sperra på 8000 rpm. For alle oss så går dette sinnsjukt! heile seansen tek ein dag...10-18.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Vi i BMWCCN Øst har noen plasser ledig til F1 kjøring til sommern i Sverige. Det er vel en Jaguar F1 -97 vi skal kjøre. Si fra hvis du er interessert, koster rundt 11.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Vi i BMWCCN Øst har noen plasser ledig til F1 kjøring til sommern i Sverige. Det er vel en Jaguar F1 -97 vi skal kjøre. Si fra hvis du er interessert, koster rundt 11.000,- ...har prisen gått ned?? Ja det stemmer det dei har kjøpt inn 2 Jaguarar frå 97. (ein løpsbil og ein test bil trur eg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Vi i BMWCCN Øst har noen plasser ledig til F1 kjøring til sommern i Sverige. Det er vel en Jaguar F1 -97 vi skal kjøre. Si fra hvis du er interessert, koster rundt 11.000,- ...har prisen gått ned?? Ja det stemmer det dei har kjøpt inn 2 Jaguarar frå 97. (ein løpsbil og ein test bil trur eg) Vi får visstnok en ganske bra pris. Det ligger info om dette på bmwccn-foraet tror jeg. Skal se om jeg får tid til å finne linken senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 .....når skal de på tur? for den prisen så er det berre å "løp og kjøp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Ingen dato er fastsatt, men en gang i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 høres bra ut.. hvor mye for en kjøre med jaguaren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Mener det er 4 runder, mulig du kan kjøpe flere runder. Jeg skal poste mer info i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Får man dra på så mye man vil med bilene da? Eller er det begrenset siden vi er "amatører"? Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med å svinge innigjen etter 4 runder, tror jeg hadde tatt meg noen ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Formann Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Klart du får dra på så mye du vil men husk egenandelen på forsikringen... Motorene er noe strupet i forhold til opprinnelig, det vil si at de bilene vi skal kjøre bare har 520hk men med tanke på vekten og opplevelsen av å sitte 2 cm over bakken så er det sikkert brutalt nok for de fleste av oss. Hvis du er interessert så er det bare å si fra til meg så skal jeg skrive deg opp. I skrivende stund holder vi på notere navn på interesserte for så å presse prisene ytterlige samt å finne en dato. Mest sannsynlig blir dette i løpet av de to første ukene i juni. Litt mer info om opplegget: Vi ankommer hotellet i Gislaved på kvelden og vi blir her informert litt nærmere om kjøring, sikkerhet osv. Dagen etter starter vi med 2X5 runder med Opel Lotus for så å kjøre 4 runder med Jaguar F1. I juni har vel de fleste fått utbetalt feriepenger så det er bare å melde seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 en kompis av meg kjørte der ifjor.... Han synes han hadde kjørt forbanna fort....begynte å nærme seg 300 osv, men det viste seg han hadde utnyttet 10% av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Formann Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Prisantydning så langt er 11 700,- men den prisen skal vi jobbe for å få ytterligere ned. Man skal være forsiktig med å spå men en pris rundt 10 000,- bør være realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 ..her får du dra på ja, men ein vert vurdert etter kvar runde og kan verte vinka inn om ting ikkje ser forsvarleg ut ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå