jcvold Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 jeg vil bytte ut speedometeret i min e36 320,med et m3 speedometer. er det bare plug-and-play? (har tenkt å få det skiftet på BMW med tanke på km-stand og servicehefte).men vil speedometer stemme med farten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Dette har jeg også tenkt på, så jeg slenger meg på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Så lenge du har 6` er så går det bra. Blir kluss med turteller ellers... så bare løøøp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Hvor får man taki ett slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 står en til salgs på bmwccn sine kjøp og salg sider på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Men speedometeret vil stemme,og vise det samme som det andre? sånn at ikke speedoet viser 80,så kjører jeg i realiteten i 110 km/t.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Nesten sikker på at speedometeret vil stemme. Føleren for det sitter i diffen, og der sitter det en magnet ting(føler) som teller antall runder.. Regner med att det er likt på M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 ok,det var det jeg trodde.hadde en kompis som mente at det var et vanli speedo bare at det var limt på et nytt plate,men det stemmer jo ikke.blir bra detta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 spørs om du skal bytte hele kombien, bytter du hele opplegget må rammenr stemme overens grunnet elektronikken, vis ikke får du bare en feilmelding på det... husker ikke helt på strak for, men sjekk med delelagret ditt først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Koed.dk selger splitter nye for ca 2300 kr. de selger også oljetempføler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 speedoen skal stemme. Når instrumenthuset til 325tds'n gikk til pises fikk jeg tak i et brukt fra en 325td, turtelleren på den visste aaltfor lite. Fikk takj i enda ett men fra en 325tds, og her viste turteller litt for mye. Men skitt la gå. er jo tross alt konebil med automatgir så korrekt turteller er ikke alfa omega. Men er grådig stili å kunne dra turteller rundt en halv gang mer enn rødmerkingen. En gang skal jeg klare det med speedoen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Koed.dk selger splitter nye for ca 2300 kr. de selger også oljetempføler har kjøpt på qxl for 2100,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Fikk kjøpt i sverige for 1000,- let på www.autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 som sagt så har jeg kjøpt.er det flere som har det i sin bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Jeg vurderer å gjøre det fordi jeg skal kanskje heve turtallsperren og enda viktigere jeg vil ha oljetempmåler. Nå vet man jo aldri når oljen er varm nok til litt frisk gassing. Fikk kjøpt i sverige for 1000,-let på www.autopower.se Den så jeg og men er ikke sikkert den virker helt 100%. Er mange slike som blir litt defekte etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå