Gå til innhold

Kødd med automat på E34

x25Touring
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kompis som har en 525ia fra -91, bilen kan virke helt fint i perioder, men så begynner den å kødde. Plutselig går den i "Trans prog" og så vil den ikke gire som den skal. Han bytta olje på den her om dagen, men det hjalp jo ingen ting. Problemet er ikke konstant, så det virker jo som om det er elektronisk og ikke mekanisk?? Noen som har en mening/erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes kjent ut.. Hadde en gang en sånn bil.. gikk i nødprogram, feilen virka elektronisk.. Var på mange feilsøkinger og diagnose tester hos BMW forhandler, en drøss med regninger seinere, så bytta jeg til manuell kasse. Fant seinere ut att det var kassen det var noe galt med. Jeg ga den bort til en som hadde ødelagt kassen sin, fikk samme feil der. Han var rimelig gretten når han måtte plukke den ned igjen, jeg hadde seff sagt att jeg ikke var sikker på om det var kassen eller elektronikken som var galt.. Uansett så har jeg styrings boksen til den kassen enda, hvis kompissen din vil prøve å bytte den for å se om det virker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...