Joachim ///Cabriolet Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Etter at check controllen på min forrige kjørecomputer streika, fikk jeg tak i en ny en. satte den inn og alt fungerte i nøyaktig 2 sekunder, så streika check controllen på denne også! hva kan være galt? kan ikke være tilfeldig at to computere bare streiker sånn? når jeg trykker på "CHECK" lyser alle pixlene, men det skal jo stå "check ok" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 det er ikke cc modulen din som har konka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 de nulla den ut i dag. det var visst ikke computeren likevel. så nå har jeg en computer ekstra som er til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 hehe, pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 ja, ikke sant:) interesser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå