Teekay1983 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 De har vel kanskje begynt allereide uten at jeg har lest noe om den. Uansett så ser eg at den forbanna #?%(& tollgrensa ikkje blir heva. Den ligg fortsatt på 200 kroner til tross for at regjeringen bondevik var for å heve den til i hvertfall 1000kr. I tillegg blir det selfølgelig en liten skatteøkning. Begynnner å bli rimelig lei nå. Vi får ikkje engang billigere sjokolade!!! Måtte enn meteor treffe stortingssalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Sånn som eg skjønte det kunne man gå inn på toll.no og registrere seg som "husker-ikke-navnet-på-det-akkuarat-nå", og da kunne man få varer for inntil 1000kr tollfritt inn. Dette var gratis. Eg husker desverre ikkje mer om dette, men eg kan undersøke litt nærmere i løpet av dagen hvis noen er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Det er fortsatt fortolling, bare via internett, BMW324TDa. Såvidt jeg fikk med meg må du betale moms for det hvis det er momspliktig og over 200,-. Det er kun for å spare kostnadene med å la posten/tollvesenet fortolle pakken (fortollingsgebyret er vel 150,- eller noe). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg vil si det er løftebrudd disse fine lønnsøkningene de bevilger seg og jeg Få mindre forskjell mellom de rike og fattige. BLÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 hele regjeringa kan brenne i h¤%&"#% sier jeg bare.. Halvorsen som finansminister..er jo dømt til og gå galt.. tenker Bare miljø og skal bruke enorme pengesummer på akkurat det.. kan starte med og fjerne all avgifter på bil så bilparken blir mer miljøvennlig i det minste..men Nei da! Brenn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 hele regjeringa kan brenne i h¤%&"#% sier jeg bare.. Halvorsen som finansminister..er jo dømt til og gå galt.. tenker Bare miljø og skal bruke enorme pengesummer på akkurat det..kan starte med og fjerne all avgifter på bil så bilparken blir mer miljøvennlig i det minste..men Nei da! Brenn!! Bøndene smiler da, økte overføringer til de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 med mat-skatt og økt moms, så blir det vel en 8-10000 mindre å rutte med neste år Men heldigvis får arbeidsledige 20.000 i feriepenger, slik att de kan ta ferie fra........? Nei, skal ikkje lønne seg å jobbe i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 leste ein eller annen plass at pilsen sko bli 2 % DYRARE... trodde dette va motsatt av de som va blitt sagt under valget eg men.. sko komma nermare svensk nivå.. men neida.. stemte tydeligvis rett... når eg ikkje stemte på rød grønnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Hurra. dette går til h¤%&"#%! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nfn Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 hele regjeringa kan brenne i h¤%&"#% sier jeg bare.. Halvorsen som finansminister..er jo dømt til og gå galt.. tenker Bare miljø og skal bruke enorme pengesummer på akkurat det..kan starte med og fjerne all avgifter på bil så bilparken blir mer miljøvennlig i det minste..men Nei da! Brenn!! Bøndene smiler da, økte overføringer til de Bil er luksus, skal du ha det må du betale prisen, bruk heller kollektiv transport så sparer du miljøet og lommeboka.. Bøndene smiler nok ikke akkurat, kanskje de rett og slett er lei av sånne som deg som lider av misunnelse? Er du virkelig misunnelig på bøndene som ETTER å ha fått tilskudd ender opp med ca 50 kroner timen? Burde du ikke heller syte om alle som ikke jobber men likevel får lommene fulle av penger. Hva tilfører de landet vårt? Eller alle utlendinger som vi tar inn(oppsopet som ingen andre land vil ta imot) som koster oss skjorta, i tillegg til at de krever at VI skal rette oss etter deres regler og levemåte.. Er helt enig i at den rødgrønne regjeringa ikke burde fått makta her i landet, de drar det nok bare enda mer ned i gjørma(om mulig) enn bondevik regjeringa. ( liten b i bondevik er ikke skrivefeil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Idiotene som stemte rødgrønt høster nå hva de sådde! Narrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Enig i den. Nå kan dere se, alle dere som stemte rødgrønt. Høyere skatter og avgifter, høyere renter, og mindre å rutte med for folk flest. De rike bekymrer seg ikke så veldig for litt høyere rente. De har nok av gryn. Håper virkelig folk snart lærer og stemmer blått ved neste valg. Men det virker som om veldig mange blir blendet av valgløfter og ikke ser konsekvensene, eller ser riset bak speilet. huff huff.. Har litt lyst til å flytte utenlands. I dette landet blir man jo flådd. 20000 i feriepenger?? Man kan jo bare slutte å jobbe. De som går på arb.ledighetstrygd tjener jo mer enn mange som jobber da. Hva slags signaler gir det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 hele regjeringa kan brenne i h¤%&"#% sier jeg bare.. Halvorsen som finansminister..er jo dømt til og gå galt.. tenker Bare miljø og skal bruke enorme pengesummer på akkurat det..kan starte med og fjerne all avgifter på bil så bilparken blir mer miljøvennlig i det minste..men Nei da! Brenn!! Halvorsen tenker bare på å gi 1/2 statsbudsjettet i trygd til trygdesnyltere og jævl... sosial folk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå