Boss Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kjøpte meg en 88 e39 for en stund siden, fant da følgene feil: Mørke park lys, grøftelys, def spyling til front rute,feil dekk til sommer, utslitte vinterhjul og en Bulk i kanalen. Kranglet litt for og få dem til og rette bilken som de klarte og lage på "klargjøringen". Men fikk den dekket. Fikset også lysene og spyleren. Men måtte komme tilbake med dekkene, klarte ikke og skaffe dekk på dagen. Ny time uken etter, i mellom tiden så sluttet den elektriske bakluken og varmetrådene i bakluke å virke. Fannt også ut at varmetrådene i begge forsetene ikke virket. Leverer bilen med den nye handle listen, kommer for og hente bilen IKKE klar. Får lånebil, henter bilen dagen etter. Nye dekk er montert, varmen i bakvindu samt bakluke er fikset, MEN varme setene fikk de ikke reparert. Siden disse er sydd inn i setet, så de skal bytte begge stolene foran. Billig sports seter i skinn. Er veldig glad jeg ikke kjøpte privat , Stenshagen dekker allt fant da følgene og når jeg sjekket setevarmen virket den ikke. Ny tur til Stenshagen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå