Gå til innhold

Vaskehall i akershus område?

Stjernstedt
 Share

Anbefalte innlegg

det er statoil ja, vaskehallen der er døyn åpen (var det ifjor hvertfall) og er plass til seks biler det. og heter foresten robsrud hvis noen lurer. og den burger sjappa som ligger siden av der har sinnsukt god mat.

var mye å vasket bilen der før om kveldene etter vi hadde vært ute å lekt litt å hadde drit møkkete biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sånn ca koster dette?

dem har billige poletter,koster 10kr pr stk, avfettingen varer i 30sekunder,kun spyle med vann 2min40sek tror jeg og såpe er jeg ikke sikker på.

Men når du bruker såpe så er det sånn børste nedover og det kommer såpe ut av den. Har prata med eiern av vaskehallen der og han mener at børsta er helt ufarlig. Den lager ikke riper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en underspyler som ekstrautstyr til høyttrykkspyleren min. Jeg vasker bilen hjemme for det meste, til og med om vinteren. Og den underspyleren som er på de fleste vaskehallene er ikke mye effektiv i forhold til høyttrykkspyler. Sparer litt på å vaske bilen hjemme, særlig når det(her nede ihvertfall) koster 35kr pr. polett hos hydrotexaco, og når man trenger 2stk, så blir det 70spenn... Det blir litt mye synes jeg for å stå i en hall og låne høyttrykkspyler og litt varmtvann. Avfetting, såpe, osv. tar jeg med meg hjemmefra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...