Stjernstedt Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Hei Jeg tenkte å vaske bilen skikkelig før vinteren, og det beste hadde nok vært å få vasket bilen under tak. Noen som veit om et sted i akershus område? (Lillestrøm/strømmen....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Like ved Lørenskog(Sesam)stasjon er det vaskehall på den Statoil(tror jeg det er)-stasjonen som likker ved siden av rundkjøringa på vei mot Østre-aker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 det er statoil ja, vaskehallen der er døyn åpen (var det ifjor hvertfall) og er plass til seks biler det. og heter foresten robsrud hvis noen lurer. og den burger sjappa som ligger siden av der har sinnsukt god mat. var mye å vasket bilen der før om kveldene etter vi hadde vært ute å lekt litt å hadde drit møkkete biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Oki. Hvordan er prisene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 nå har det kommet opp selvask på hydroen ved triaden. De driver på å monterer porter også så man slipper snøføyk. Bare et tips om man vil vaske om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 nå har det kommet opp selvask på hydroen ved triaden. De driver på å monterer porter også så man slipper snøføyk. Bare et tips om man vil vaske om vinteren. Kjekt å vite! Ingenting er som å spyle av litt saltlake.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 U-WASH KALBAKKEN. Litt dyrt men bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Hva sånn ca koster dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kjekt å vite! Ingenting er som å spyle av litt saltlake.... Nei. sant det.. blir nok flere vask der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Hva sånn ca koster dette? dem har billige poletter,koster 10kr pr stk, avfettingen varer i 30sekunder,kun spyle med vann 2min40sek tror jeg og såpe er jeg ikke sikker på. Men når du bruker såpe så er det sånn børste nedover og det kommer såpe ut av den. Har prata med eiern av vaskehallen der og han mener at børsta er helt ufarlig. Den lager ikke riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Oki, takk Er det mulighet for heising av bilen? Tanke på spyling under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Oki, takk Er det mulighet for heising av bilen? Tanke på spyling under.. de fleste stasjoner i dag har vel program for underspyling sammen med høytrykk/såpe/voks etc.. har det hvertfall her i Kristiansund Kjekt og bare kunne trykke på en knapp så vaskes den grundig under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Oki, takk Er det mulighet for heising av bilen? Tanke på spyling under.. U wash har ikke det nei.. syntes det var litt for dyrt å vaske den der jeg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Jeg kjøpte en underspyler som ekstrautstyr til høyttrykkspyleren min. Jeg vasker bilen hjemme for det meste, til og med om vinteren. Og den underspyleren som er på de fleste vaskehallene er ikke mye effektiv i forhold til høyttrykkspyler. Sparer litt på å vaske bilen hjemme, særlig når det(her nede ihvertfall) koster 35kr pr. polett hos hydrotexaco, og når man trenger 2stk, så blir det 70spenn... Det blir litt mye synes jeg for å stå i en hall og låne høyttrykkspyler og litt varmtvann. Avfetting, såpe, osv. tar jeg med meg hjemmefra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå