Nino Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 ja, driver nå å bygger med studio om dagen. så lurte bare rett og slett på om det er flere musikere her inne? alt i fra nybegynnere til erfarne musikere? eller andre som har tips til bygging av ett lydstudio rock on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Vel, er vel ikke musikker, men lager da musikk.. Noe jeg har gjort siden 1991. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Spiller vel litt i ny og ne, men har ikke noe lydstudio... Får mye moro med et par gitarer og pedaler, samt Marshall forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 hehe.. noe som bare dukket opp i hodet mitt.. hva med ett bimmers band? hehe.. rocker filler på evt treff som kanskje blir framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Vel, er vel ikke musikker, men lager da musikk.. Noe jeg har gjort siden 1991. ProTracker v1.1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jepp har lydstudio!!! ..og er gitarist..spelar og mykje anna, men studiet var gitar som hovudinstrument! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 spennende ovex jeg er ikke helt ferdig med studioet enda. snekkeren driver å snekkrer litt enda (hva ellers ). men, gud som jeg gleder meg til å begynne å flytte inn har du noen bilder ovex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Spilte en del gitar før. Har en Ibanez el.gitar (verdens mest lettspilte) og en akustisk. Ligger hjemme hos foreldrene mine. Har ikke rørt de på flere år nå, og husker knapt en eneste sang.. Men kan jo grep og rytmer, så skulle vel fått det inn igjen relativt kjapt, men jeg kan ikke synge, så da synes jeg det er litt kjipt å spille på egenhånd. Og så har jeg solgt Marshallen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Mikser musikk på data. speller litt Piano og står på. har ikke noe lydstudio desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Spilte en del gitar før. Har en Ibanez el.gitar (verdens mest lettspilte) og en akustisk. Ligger hjemme hos foreldrene mine. Har ikke rørt de på flere år nå, og husker knapt en eneste sang.. Men kan jo grep og rytmer, så skulle vel fått det inn igjen relativt kjapt, men jeg kan ikke synge, så da synes jeg det er litt kjipt å spille på egenhånd. Og så har jeg solgt Marshallen.. Kan gå med på att Ibanez kanskje er en av verden's mest lettspilte ja.. men, gud så gode de er å spille på reis og hent gitaren din Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Vel, er vel ikke musikker, men lager da musikk.. Noe jeg har gjort siden 1991. ProTracker v1.1 ? Nei, begynte faktisk litt med Noisetracker før Protracker kom. Og prøvde meg jo etterhvert på Protracker demo'n som var med i ett CU Amiga blad. Og etter det brukte jeg bare Protracker på Amiga'n. For det meste versjon 3.18, den likte jeg best. Den bruker jeg fortsatt om jeg skal lage noe musikk på Amiga'n min.. Var du noe aktiv på Amiga fronten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 ...sorry ingen bilder...men det kan då fiksast kanskje? Studi i dag er då ikkje noko big deal...med datainntoget så er det ikkje så vanskeleg å kome på topp.... Køyrer på 3 Apple PowerBooks, og eit G5 tårn med tilhøyrande lydkort. Logic 7 Berhinger lownoise mix. db aktive monitirar + sub. Synth: 1 Akai X7000 Professional sampler 1 Roland D20 1 Yamaha DX7 Gitar: Prosessor NI Guitar Rig med konsoll Ibanez X-ING midigitar med grafitthals. Ibanez JEM77B (S. Vai signaturmodel) +++++ ---moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Har en kamerat som har kjøpt opp Brygga Studio her i Trondheim, og driver å pusser opp for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kan gå med på att Ibanez kanskje er en av verden's mest lettspilte ja.. men, gud så gode de er å spille på Er egentlig det jeg mener med lettspilt. At den er god, altså. Strengene ligger helt ned mot båndene, uten at det blir ulyd av det. Skikkelig herlig å spille på. Kompis har en Hagstrom og en Stratocaster Japan. Synes ikke de kan måle seg.. og min har jeg faktisk "fått" penger for å ta imot! Kjøpte en del utstyr i ett, forsterker, kabinett, pedaler, mm, veldig billig, solgte alt utenom gitaren, og hadde da fått igjen MER enn jeg betalte for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Har en Eugen el. gitar (Håndlaget i Bergen, samme merke som Mads Eriksen) pluss en rimelig Morgan kassegitar. Har vel spilt gitar siden 1987, spilt i mange "bygdeband", men aldri noe stort. Ble faktisk spilt på NRK en gang, i en konkurranse som het "under 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå