Gå til innhold

OT: Noen her på bimmers som har lydstudio?

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

Spilte en del gitar før. Har en Ibanez el.gitar (verdens mest lettspilte) og en akustisk. Ligger hjemme hos foreldrene mine. Har ikke rørt de på flere år nå, og husker knapt en eneste sang.. :( Men kan jo grep og rytmer, så skulle vel fått det inn igjen relativt kjapt, men jeg kan ikke synge, så da synes jeg det er litt kjipt å spille på egenhånd. Og så har jeg solgt Marshallen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte en del gitar før. Har en Ibanez el.gitar (verdens mest lettspilte) og en akustisk. Ligger hjemme hos foreldrene mine. Har ikke rørt de på flere år nå, og husker knapt en eneste sang.. :( Men kan jo grep og rytmer, så skulle vel fått det inn igjen relativt kjapt, men jeg kan ikke synge, så da synes jeg det er litt kjipt å spille på egenhånd. Og så har jeg solgt Marshallen..

Kan gå med på att Ibanez kanskje er en av verden's mest lettspilte ja.. men, gud så gode de er å spille på :D

reis og hent gitaren din Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er vel ikke musikker, men lager da musikk.. Noe jeg har gjort siden 1991. :)

ProTracker v1.1 ? :wink:

Nei, begynte faktisk litt med Noisetracker før Protracker kom. Og prøvde meg jo etterhvert på Protracker demo'n som var med i ett CU Amiga blad. Og etter det brukte jeg bare Protracker på Amiga'n. :) For det meste versjon 3.18, den likte jeg best. Den bruker jeg fortsatt om jeg skal lage noe musikk på Amiga'n min..

Var du noe aktiv på Amiga fronten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sorry ingen bilder...men det kan då fiksast kanskje?

Studi i dag er då ikkje noko big deal...med datainntoget så er det ikkje så vanskeleg å kome på topp....

Køyrer på 3 Apple PowerBooks, og eit G5 tårn med tilhøyrande lydkort.

Logic 7

Berhinger lownoise mix.

db aktive monitirar + sub.

Synth:

1 Akai X7000 Professional sampler

1 Roland D20

1 Yamaha DX7

Gitar:

Prosessor NI Guitar Rig med konsoll

Ibanez X-ING midigitar med grafitthals.

Ibanez JEM77B (S. Vai signaturmodel)

+++++

---moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå med på att Ibanez kanskje er en av verden's mest lettspilte ja.. men, gud så gode de er å spille på :D

Er egentlig det jeg mener med lettspilt. At den er god, altså. Strengene ligger helt ned mot båndene, uten at det blir ulyd av det. Skikkelig herlig å spille på. Kompis har en Hagstrom og en Stratocaster Japan. Synes ikke de kan måle seg.. og min har jeg faktisk "fått" penger for å ta imot! :D

Kjøpte en del utstyr i ett, forsterker, kabinett, pedaler, mm, veldig billig, solgte alt utenom gitaren, og hadde da fått igjen MER enn jeg betalte for det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Eugen el. gitar (Håndlaget i Bergen, samme merke som Mads Eriksen) pluss en rimelig Morgan kassegitar.

Har vel spilt gitar siden 1987, spilt i mange "bygdeband", men aldri noe stort.

Ble faktisk spilt på NRK en gang, i en konkurranse som het "under 17" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...