SteffenM2 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Tror det skrives sånn.. tror mange kjenner til han.. for de som ikke vet dette.. Han går av med pensjon til neste år! JIPPII!!! Nå kan jeg endelig sykle over 20kmt uten å bli stoppa! (Han er lissom østfold`s "Wonder politi" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Blor for internt for meg. har noen blitt tatt for å sykle i over 20 km/h, altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg og en kmpis sykla ned en grus vei.. og når vi kom litt nedover måtte vi bare bremse for da hadde han sett kameraten min sykle alt for fort!.. heldivis slapp vi unna.. Han her er ganske syk.. anmeldte sønnen sin får å ha kopiet cder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Han her er ganske syk.. anmeldte sønnen sin får å ha kopiet cder.. Hehehe den er fin vettdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Han her er ganske syk.. anmeldte sønnen sin får å ha kopiet cder.. Hehehe den er fin vettdu ...ja då er du i overkant ivrig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 tror faktisk han anmedlte kona får å kjøre uten belte å.. eller tar jeg feil? syk i huet.. det ern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Han her er ganske syk.. anmeldte sønnen sin får å ha kopiet cder.. Hehehe den er fin vettdu haha.. dagen beste.. syns egentli mest synd på sønnen så må ha han te far..:S finns vell eindel sånne skinnhellige politi rundt om i landet tenke eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Philip Bain er vel mere riktig, men jeg kjenner til han ja, han var helt ekstrem med radarn og laseren i Moss, han kunne sitte langs veien uansett om det stri-regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 I Bodø har vi han Ivar Olsen eller Ivrige Olsen som noen kaller han. Sitter ute når det er regn og haggel, kaldt og jævlig helt alene og storkoser seg med laser/radar'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Men de har jo ikke lov til og ha kontroll alene! Eller har de? ble litt usikker nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 vet ikke... men han har jo laser/radaren... han bruker og sitte på midtrabatten på firefelts veien inn mot bodø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 han har vel sett for my NYPD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Her i ski har vi erlend fjellheim.. han kan vel på en måte sammenlignes med han ene i kopps... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Dere/vi skal bare være glade at "Førstebetjenten" på skolen min ikke er politi... Han går rundt i armyboots med buksa oppi og ellers full uniform med "Førstebetjent"-skilt på, inne på skolen, døgnet rundt, og har også blitt observert hoppende rundt hjørner med "lissompistol" og pow-pow sent på kvelden inne på skolen. Makan til mer "korrekt" person har jeg aldri møtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Dere/vi skal bare være glade at "Førstebetjenten" på skolen min ikke er politi...Han går rundt i armyboots med buksa oppi og ellers full uniform med "Førstebetjent"-skilt på, inne på skolen, døgnet rundt, og har også blitt observert hoppende rundt hjørner med "lissompistol" og pow-pow sent på kvelden inne på skolen. Makan til mer "korrekt" person har jeg aldri møtt.. Haha!! Uansett om de ikke får være alene med lasern er det ikke mye som stopper han kløna der.. Jo! kan noen di fire fine orda hans eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå