ivlund Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Hei! Da forholdet mitt har gått dit høna sparker, er jeg redd for at jeg må selge bilen min for å få lån til ny leilighet. Er det noen som er interessert i og kjøpe bilen min? Sjekk linken: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=929907 for mer info om bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 synd du må selge den.... den er nydelig! lykke til iallefall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Dette var da synd ja..sikkert ingen problem å selge den bilen..kjempefin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Den var jo sinnsykt pen! Men ett lite tips: Skriv inn 323Ci inn i overskriften! Du vil da få flere treff og kanskje du finner den rette kjøper lettere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Den var jo sinnsykt pen! Men ett lite tips: Skriv inn 323Ci inn i overskriften! Du vil da få flere treff og kanskje du finner den rette kjøper lettere da? Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Den var jo sinnsykt pen! Men ett lite tips: Skriv inn 323Ci inn i overskriften! Du vil da få flere treff og kanskje du finner den rette kjøper lettere da? Takk for tips Vel... var helst annonsen på autodb jeg tenkte på... Når jeg kjøpte biolen min sto den ute som bmw 3 serie... var ikke antydning til at det var en 325... Selger sa det at han ikke hadde fått noen andre telefoner(når jeg solgte min 325 så fikk jeg 15 telefoner første dagen)..... for de som leiter etter slik bil søker ofte på "modellnavnet" som her, 323... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 det er slik man vil se en 3-serie cab. Riktig farge og alt. Blir vel ganske lett solgt, men det er vel ikke SÅ mange på dette forumet som har penger til en sån bil, skal forresten ikke påstå det da jeg er litt ny her og ikke kjenner noen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg