RogE36R Skrevet November 10, 2005 Skrevet November 10, 2005 Halais. Har no kjøpt min andre bimmer og trenger et par småting... Ønsker å kjøpe innerskjerm(høyre foran) og antenne + baklykter(de som har en hvit stripe oppe og resten rødt, vet ikke ka de heter ) og Hvite blinkers foran.... Vurderer også angeleyes Noen som har alt/noe av dette? nærmt bergen?
BEMWE Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 hei har hvite blink foran og på siden. de på siden er til 97mod og oppover av e36 (de små). bor i bergen. jobber i helgen ikke på mandag
RogE36R Skrevet November 11, 2005 Forfatter Skrevet November 11, 2005 Hvor mye for de hvite foran?? Har de som e på siden
RogE36R Skrevet November 13, 2005 Forfatter Skrevet November 13, 2005 I og med at jeg ikke har noen ide om hva de ligger på i pris så byr eg deg 300.-
Stjernstedt Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 hei har hvite blink foran og på siden. de på siden er til 97mod og oppover av e36 (de små). bor i bergen. jobber i helgen ikke på mandag Hvor mye skal du ha for de på siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå