Bakmål Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 de dugger. leste et sted at det er vanlig. Er det mye arbeid å fikse det? Regner med at det bare er en pakning el. som må just/ byttes? Noen som kan gi meg litt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 de dugger uansett. Lite tips ikke spyl direkte på de med høytryks spyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 har hørt at nesten alle har dette problemet. spesielt når dem har vaska bilen eller når det regner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Er vel også mer utsatt hvis man bruker parklys som kjørelys. Ta av dekslet på lykta bak, og la det stå slik over natta. Så er det kanskje vekk når du står opp Men som nevnt tidligere, er jo pakninger som kan skiftes / tettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Evn åpne lokkene bak og sette på føneren inn der en stund.. funka for meg.. Hvor lenge det holder, det er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 phu... bra flere som har opplevd dette. Var på tur å bestille nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Er redd det ikke kommer til å bli noe bedre selv om du bytter lykter. Du kan være heldig, men nesten alle har dette problemet så det virker som de produserer dugg fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Har greid å fikse dette problemet jeg. Hadde masse dugg i lyktene mine. Fant først ut at det var en sprekk ved høyre på venstre lykt. Fikk fuget igjen denne. Deretter åpnet jeg begge lyktene. Sto med føner rimelig lenge på begge to. Byttet så pakningen som er mellom glasset og lykta. Viktig å sjekke at lokkene på baksiden sitter ordentlig på. Nå får jeg bare litt dugg i lyktene når det er skikkelig vått over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 jeg lot kupe varmerene gjøre jobben i ca 14 timer å har ikke være plaeg i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Kan det hjelpe å borre et ørlite hull på toppen av lykta for deretter å tilføre varme som gjør at kondensen fordamper og deretter fuge igjen hullet? For problemet er jo at kondensen kommer ingen vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Temperaturforskjeller som skaper kondensen! Kjør noen dager med nærlys på, evt luft de. PS! Ikke lukk lyktene mer enn de er når du får de.Tetter du lyktene, dugger det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå