Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har handlet masse av dem, og har aldri opplevd noe tull. Rask levering og god service. Har blitt oppringt av dem de gangene noe har vært uklart ang bestillingen osv.. Så kun gode erfaringer her! :)

Skrevet

Da jeg skulle handle dempere og fjærer der hadde de feil pris på nettet, egentlig kosta de ca. 1250,- mer enn hva som stod på nettet og i bestillingen. I tillegg brukte de rundt 4 uker på å levere de til meg..

.. og selv om jeg flere dager senere påpekte at feilen enda ikke var rettet gikk det ytterligere noen uker før noe ble gjort.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Min erfaring er at de var mye bedre før... jeg har ikke hatt gode opplevelser derfra på de siste bestillingene mine...har måtte ringe flere ganger for å høre hvor det blir av varen. Svare på mail er de helt elendige på! skal man ha noe derfra er det best å ringe! Jeg bestiller for det meste derfra, men som sagt har jeg ikke vært 100% fornøyd nå i det siste.

Skrevet
Min erfaring er at de var mye bedre før... jeg har ikke hatt gode opplevelser derfra på de siste bestillingene mine...har måtte ringe flere ganger for å høre hvor det blir av varen. Svare på mail er de helt elendige på! skal man ha noe derfra er det best å ringe! Jeg bestiller for det meste derfra, men som sagt har jeg ikke vært 100% fornøyd nå i det siste.

Samme her, måtte ringe og mase for å få vite når varen egentlig kunne sendes...

Skrevet

Jeg har det helt motsatt, de er raske med å svare mail, og kjappe med å sende varer. Men nå har jeg handlet en del der, vet ikke om jeg får ekstra-service?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...