Farestveit Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 vurderer å kjøpe nye lykter til min e39 touring. har noen erfaringer med bestiling og levering fra dem? gode eller dårlige erfaringer? |
Magnus Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 www.motortechnik.no er helt grei på bestilling og levering. Da jeg bestillte fikk jeg dette i flere omganger pga de ikke hadde alt på lager, uten ekstra kostnader
Øyvind 325 Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 jeg har bare god erfaring med dem. di har ringt meg vis d er noe problemer med bestilnga og ordna opp kostnad frit
kokfesk Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 veldig bra de gangen jeg har handlet der, enkelt å raskt!
Dr_S Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Finnes vel en lik tråd som dette her fra før..
TJ Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Har handlet masse av dem, og har aldri opplevd noe tull. Rask levering og god service. Har blitt oppringt av dem de gangene noe har vært uklart ang bestillingen osv.. Så kun gode erfaringer her!
Farestveit Skrevet November 12, 2005 Forfatter Skrevet November 12, 2005 Takk for svar....... Får ta å bestile lykter da.....
Gunnar Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Da jeg skulle handle dempere og fjærer der hadde de feil pris på nettet, egentlig kosta de ca. 1250,- mer enn hva som stod på nettet og i bestillingen. I tillegg brukte de rundt 4 uker på å levere de til meg.. .. og selv om jeg flere dager senere påpekte at feilen enda ikke var rettet gikk det ytterligere noen uker før noe ble gjort.
hanstiig Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Motortechnik er strålende på levering!! har bare gode erfaringer med de, og eg har bestilt endel varer der
Ellingsen B. Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 De har en del feil priser etc på nettsiden. Ring de..alltid best:)
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Min erfaring er at de var mye bedre før... jeg har ikke hatt gode opplevelser derfra på de siste bestillingene mine...har måtte ringe flere ganger for å høre hvor det blir av varen. Svare på mail er de helt elendige på! skal man ha noe derfra er det best å ringe! Jeg bestiller for det meste derfra, men som sagt har jeg ikke vært 100% fornøyd nå i det siste.
Gjest Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Min erfaring er at de var mye bedre før... jeg har ikke hatt gode opplevelser derfra på de siste bestillingene mine...har måtte ringe flere ganger for å høre hvor det blir av varen. Svare på mail er de helt elendige på! skal man ha noe derfra er det best å ringe! Jeg bestiller for det meste derfra, men som sagt har jeg ikke vært 100% fornøyd nå i det siste. Samme her, måtte ringe og mase for å få vite når varen egentlig kunne sendes...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har det helt motsatt, de er raske med å svare mail, og kjappe med å sende varer. Men nå har jeg handlet en del der, vet ikke om jeg får ekstra-service?
Morten318 Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 fikk mail dagen etterpå så det ordnet seg det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå