Nygaard Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 hva er forskjellen på 325i og 325 ix motor? og hva må gjøres me en ix motor før mann kan sette dn i en vanli i:P er e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil, så trekker vel 325 ix på alle 4 hjul!! Hva som må gjøres for å sette inn motoren i e30 aner jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Tror det er annen bunnpanne og litt slikt på ix-motoren, men hva som går overens og ikke med en RWD må nok noen andre svare på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil, så trekker vel 325 ix på alle 4 hjul!! Hva som må gjøres for å sette inn motoren i e30 aner jeg ikke! trekker på alle fire ja;) menneh vet att fram diffen er festet i bunnpannen og att d skal være en annen løsning på oljepumpe, menneh d jeg er ute etter er konkrete svar på hva som må gjøres=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 bytte bunnpanne og silen , noen av ix motorene må du borre og gjemge litt for å få skrudd fast vanlige motorfester på ellers er det likt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 er vell også noen drev greier som må snus i oljepumpe, viss ikke pumper den ikke så vidt jeg har fått med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå