henry Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Noen som har byttet hjullager på e36 bak før? Lageret har vel en tendens til å sitte, så kan vel være litt vrient å få av? Noe spesiellt en bør passe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Nå har du ordnet deg med arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Hmmm... Du har skaffa deg litt arbeid, men det er vel ikkje så stor forskjell å bytte på ein e34 og ein e36. Eg brukte ein ters (eller noko). Det satt bra fast, men fekk det no ut Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 ok, hehe...hvis det er såpass så er det kanskje like greit å sette det bort da, klar over at inner-ringen på lageret sikkert sitter sim f.., men er det som er jobben å løsne i tilfelle, det andre pleier å gå greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Det er det å få ut lageret som er eit helvete! Resten pleie normalt ikkje å vera noko problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 må få tatt d så fort som mulig da, når det er muligheter på et verksted i nærheten! hvor lenge er det uproblematisk å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 eg får igjen min. med nye lager på mandag.. jobben kosta 2300kr + lager.. bytta på begge sidene.. sett den inn på verkstad... har du garanti å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 hadde ikkje gidda å setja dan inn på eit verkstad når du kan gjere jobben sjølv.. når dekket byrjar å miste det meste av mønster, er det ikkje så bra lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg kan jo se hvor langt jeg kommer, men er vel ikke så lett å komme til med lager avdreger på baksiden der heller kanskje! Finnes det noe alternativ til haynes manuaulen? stå godt beskrevet hvordan det gjøres forran, men svært dårlig bak. Burde jeg bestille de fra gsbildeler? er dette orginale lager da? eller finnes det noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Eg kan sjå om eg finner noko, men kan ikkje lova det.. men det er mykje det samme bak som framme... Eg brukte lager fra biltema.. billig og heilt grei kvalitet på det.. ikkje verdt å legga ut det doble av prisen når det varer nesten like lenge... Eg bytta to bremseskiver bak, hjullager på høgre side, bremseklosser på begge sider.. dette betalte eg ca 1200 kr for.. Og eg er godt fornøgd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Eg bytte på venstre bak på bilen min.... off...Lagreret måtte praktisk talt bli voldtatt før det kom ut.... Eg sjemmes over oprasjonen..hehedet vart en del varme for å få det ut.... sørg for å få ei go lager presse,det haddike eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå