TOREBMW Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 dynamo og servopumpo trenger jeg hvis noen har en eller begge tinga ligges å slenge en plass.begge delene er like om dem hører til e34 eller e36 vil jeg tro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 dynamo og servopumpo trenger jeg hvis noen har en eller begge tinga ligges å slenge en plass.begge delene er like om dem hører til e34 eller e36 vil jeg tro:) servo kan det henda eg har.. ska sjekke e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 dynamo og servopumpo trenger jeg hvis noen har en eller begge tinga ligges å slenge en plass.begge delene er like om dem hører til e34 eller e36 vil jeg tro:) servo kan det henda eg har.. ska sjekke e36 supert..trenger sårt..bare fix en fin pris du så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 hehe ska ikkje ha so masse om eg finner den hehe.. må se imorgo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 bump har du funnet dynamoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 babumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 babumpibump ser skummelt ut du... eg solgte det med motoren:( beklager. .. mn ska høre med ein annar kompis imorgo eg.. lover at du ska få svar da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Har begge deler hvis du kan bruke det fra en 318i E36, men det passer sikkert ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Har begge deler hvis du kan bruke det fra en 318i E36, men det passer sikkert ikke. nei d tror jeg ikke siden jeg har 6eren:( men takk alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå