c_ellef Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Har en E36 1993 modell. Den er for lav bak og for høy foran. Slår nedi omtrent alt med eksospotta. Har dere noen bra forslag til senkesett til denne bilen? Bytter liksågodt fjærer og dempere i samme slengen. Er det noen butikker her i Stavanger/Rogaland som er å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Ta deg en tur innom Dan, på DEKKBUTIKKEN i hillevåg, han forandler (tror jeg enda) Inter Alloy senkesett. Jeg hadde det på min E36 cab, som senket 50/30, å det var akkurat passe. Den så slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Det så veldig bra ut det der. Må ta en tur innom der. Kikket også litt på siden til OS-bildeler. Er ikke så godt kjent her borte enda. Sirevåg hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Det så veldig bra ut det der. Må ta en tur innom der. Kikket også litt på siden til OS-bildeler. Er ikke så godt kjent her borte enda. Sirevåg hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 ett 60/40 senkesett fra enten Apex eller FK pleier å gjøre susen.. da blir bilen like høy framme som bak.. Selges av Gs bildeler og styling-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Det så veldig bra ut det der. Må ta en tur innom der. Kikket også litt på siden til OS-bildeler. Er ikke så godt kjent her borte enda. Sirevåg hvor er det? Sirevåg ligger ca 6 mil sør for stavanger, langs RV44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 bilen min også var sånn, men jeg har 70kg med stereo i bagasjen.. jeg senket min 30 forran og 15 bak, men jeg angrer som faen at jeg ikke kjøpte justerbare dempere så jeg hadde fått den stivere i ræva for selv om den bare er senka 15mm bak så er den veldig lav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Jeg har 60/40 senkesett på min og da blir den like høy forran og bak. Men hvis du ikke vil ha den stuksenka, får du hjulbuen forran litt høyere enn bak.. Her er bilde av min med 40/40, men den er en smule lavere forran nå.. EDIT: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Takker for svar! Da ser du ut som 60/40 sett er tingen. Lei av å legge igjen noen gram av bilen min på hver fartsdump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå