Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Jeg har fått en Poker anonse inne på siden min www.sgcshop.com Her kan dere registrere dere og spille gratis, og selfølgelig for REAL Money Er det noen her inne som ønsker en egen pokerside, så ta kontakt. Her er det provisjon å tjene Poker er sinsykt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Er det virkelig ingen her som spiller Poker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Tydelig vis ikke.. selv har jeg ingen isterrese for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg syns det er morsomt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 en venn av meg vant $2000 i Poker på internett... Moro det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Shit hehe det er jo konge Gi han et hint om siden da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 nei tror ikke det. Ble nok spilling etter en del substansielle tap. men det var litt tøfft å stå der mer en sjekk på 2000 dollar i hånden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Ja ja man taper litt og vinner litt Det morsomme med denne siden er at her kan man få 30% fortjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Det er en del det. Kanskje jeg prøver på det sjæl... Er det ikke slik man får spilleavhengighet ? Må nesten le av de som har det.. svake sjeler det azz... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Du kan jo begynne å laste ned programmet og spille gratis!! senere kan du jo prøve deg men litt penger For å tjene 30% må du ha en sånn side selv, og få ivrige pokerspillere til å spille på din egen side! Så du kan spille masse poker med real money som du har tjent men førs last ned programmet, det er helt gratis. begynn i det små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Skal se på det. Gøy å tape litt penger ...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 hehe man kan få avhengihet av så mangt, jeg er avhengi av cola å sjokkis, og jeg kommer sikkert til å dø av det en dag Jeg er Bimmer avhengi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Skal se på det. Gøy å tape litt penger ...hehe. Det koster å ha det gøy hehe Det er bare så synd at man faktisk kan vinne også Skaf deg neteller konto Anbefales på det sterkeste. og den kontoen kan du bruke til alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 jeg er avhengig av En God cubaner en gang i blant ( Cigar, ikke cubansk mann ) kan ikke tenke meg at man blir så let avhengig av Poker...enda mindre slike spillemaskiner... som står på bensinstasjoner etc... merkelig at folk gidder å spille så me på de maskinene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 POKER på TV Norge NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå