RenZor Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Noen som har interiør til meg? Jeg trenger hovedsaklig førerstolen da jeg ikke får eu-godkjent bilen med den som står i Kunne godt tenkt meg ett fullt skinn-interiør sett om noen har..
Gunnar Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Og så hører det vel med til historien at du skal ha noe sånt som vrakpant + 73.500,-. Er ikke vits å surre bort seriøse tråder på tull.
Kenneth BMW Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Sorry men jeg trudde han tok den lille spøken. Sorry for at jeg ødela tråden. Men vist man ikke kan skrive litt annet en bare seriøst, så blir det jo kjedelig.
Gunnar Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Godt mulig han tok spøken, men også mulig han kan ha trodd bilen din var et vrak. Han har jo akkurat registrert seg her. Det er lov å spøke, men det er viktig at det useriøse ikke overdøver det seriøse. Kjedelig å få annonsene sine under kjøp & salg ødelagt av tull..
Runar-CSi Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Hva er du villig til å gi for et orginal interiør med armlener framme i god stand da??
RenZor Skrevet November 13, 2005 Forfatter Skrevet November 13, 2005 Originalt? Stoff eller skinn? Hmm har ikke armlener på min, jeg passer disse da?
Runar-CSi Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 orginale comfort seter.... i stoff... kan mulig få kjøpe et komplett interiør med meg, framseter, bakseter, dørtrekk og midtkonsoll i meget god stand...alt passer i E34 ja da det står i E34 nå...
RenZor Skrevet November 14, 2005 Forfatter Skrevet November 14, 2005 Hmm okei. Hva skal du ha for et komplett sett? jeg trenger hovedsaklig bare førersetet, men det hadde vært kurant om de resterende 4 setene sto i stil me førersetet
RenZor Skrevet November 14, 2005 Forfatter Skrevet November 14, 2005 Og hvordan stand er dette i? Har du bilder?
Runar-CSi Skrevet November 14, 2005 Skrevet November 14, 2005 Og hvordan stand er dette i? Har du bilder? Det er i bra stand. Du kan jo komme med et bud....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå