Gå til innhold

BMW til 50.000?

O'Reily
 Share

Anbefalte innlegg

E34 520 må jo være knall... eller 525.. enda bedre...

jeg syns e32 735 er en god bil. stor og god i alle fall

E32 er også ganske fine, men liker ikkje reva på dei.. Er eit eller anna med den som eg ikkje kan setja fingeren heilt på..

Men vist du skal ha deg ein E32, må du jo ha 750 \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fetter skal kjøpe seg bil og budsjettet ligger vel på ca. 50.000,-. Hva mener dere er mest/best BMW for denne prisen?

Jeg tenker kanskje e34 520/525... Han har foreløpig mest lyst på en '95 Audi A4 1,6... Huff.

Noen bedre forslag? :lol:

Hvis budsjettet hans er på 50k så anberfaler jeg han til å kjøpe bil til max 30k. Avgifter, forsikring,deler, olje, bensin +++ Det blir dyrt! Dette fikk jeg merke selv :oops:

Det spørs litt hvilken type han fetter'n din er. Er han A til B menneske så er nok Corolla det beste man får (og det mest driftsikre) til den prisen.

Er han en som ser på bilen som en livsstil, men ikke er så opptatt av av prestasjoner så er nok en E34 518, 520, E30 316, 318 noe for han.

Mange av E36ene er dyre i forhold til hva som må gjøes med de. Gått langt og står foran store utskiftninger. E30'n er ikke så ille hvis man tar prisen i betrakning, samt at de fleste er 2. gang renovert.

Er han den typen som virkelig setter pris på prestasjoner så er nok en småsint E30 325 det ideele. Men så er det forsikring da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...