Dr_S Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 På onsdag var det regn og drittvær her, var en tur i byen sammen med "kone og barn" . Da vi skulle inn i bilen igjen på vei hjem, var døra ikke til å få åpnet. Satt bom fast! Som kjent er dette litt kinkig på coupe.. Vi dro til en svenske som heter Fredrik Hulström som har BOSCH verksted på Vallø i Tønsberg. Hadde kjennskap til stedet og han ville hjelpe meg med døra. På 15 min var det fiksa, smørte opp døren innvendig og tok på dørtrekk igjen. På toppen av det hele, ville han ikke ha noe betaling for arbeidet Nå vet jeg hvor jeg skal dra neste gang noe skal gjøre på BMWen Service kalles slikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 NAis! Liker service! Men er desverre lite plasser i dag man får det! Skal ikke være slikt. Men det er sånn det er blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 ...NB! God service er ikkje det same som at ting er gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 ...NB! God service er ikkje det same som at ting er gratis! viktig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 har vært hos fredrik før jeg oxo,han har stor erfaring med bmw,18år på bmw verksted og da noen år på sitt eget i etter tid.flink mann det der og han har service som det bør være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Flere fra Tønsberg her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 ja vist,er vel noen av oss her på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=127930#127930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Har hatt bilen min hos Mr. Hulstrøm en gang jeg også. Hyggelig fyr & god service samt han holder til 3 min fra meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå